2011. december 15., csütörtök

MA NAGYON ELSZEGYELTEM MAGAM

  A ferjem kukoricat ment vasarolni, s egyik falubeli felvette szekerere(talicskastol, zsakostol egyutt) s hazahozta.Majd itt az udvaron sokaig elbeszelgettek(talan egy orat is)Mar nagyon kezdtem feszengeni, hogy ilyen soka tartja ott labon, meg huvosben(nagyon hideg nem volt ma) Mar a szomszedok is kezdtek felfigyelni , hogy tul soka ucsorog az a szegeny allat ( a lo a hazunk elott) s talan meg fazik is.Egyszoval latszolag bosszankodo helyzet.
Meg is jegyeztem ferjemnek mikor vegul elment, hogy "szegeny fejed nem volt nehez ?"" De igen" jott a valasz de"Szegeny ember kiontotte a szivet"
Es ekkor szegyeltem el magam, en annyira el voltam foglalva a bosszankodassal, hogy erre nem is gondoltam.Annak az embernek jol esett valakivel beszelni.
Advent van, jon a szeretet, egymas iranti figyelem, gondoskodas unnepe.
S megis a magam kenyelme iranti gond vezerli lenyem.
Az Ur az utobbi idoben mind tobbet figyelmeztet arra, hogy lepjek ki a kenyelmi korombol es aldozzak tobb figyelmet a masok szuksegere.
Segitsen az Ur erre!
Lehet , hogy megszokott , mindennapinak tunik a tortenet, de en tudom, hogy ezaltal is uzent az Ur!

3 megjegyzés:

  1. Máskor vigyél ki nekik egy forró teát:)))).
    (Én is ezt tettem, mert közmunka volt az imaháznál, és a hidegben jól esett a férfiaknak a meleg tea és a kávé. Nem akartak bejönni, csak késő délután fogadták el az ebédet.)

    VálaszTörlés
  2. Igen valoban nagyon tanulsagos a tortenet.En is voltam mar hasonlo helyzetben,de jo hogy felismerjuk mulasztasunkat es igyekszunk maskor jobban odafigyelni.
    Kivanom hogy segitsen meg az Ur mindonket,szeretettel egymasra figyelni az ev minden egyess napjan!

    VálaszTörlés
  3. Maresz koszonom a tanacsot!
    Aniko,ugy van segitsen az Ur!

    VálaszTörlés