2011. december 13., kedd

HA VALAKI AZT GONDOLJA

Hogy meg mindig nalam vannak , teved! Vagyis Ana meg Raul.Valahogy csak ennyi szokott lenni latogatasuk.Egy este, egy ejszaka es keves a reggelbol!De ez olyan tartalmas szokott lenni!Mert sosincs idonk mindent elmondani.Unalomrol vagy megszokasrol szo sincs.Ennyire van csupan idejuk.De en ezert olyan halas vagyok.Mert tudom, hogy Istentol ajandek.Mert hat vandorok vagyunk!De neha meg a vandorok is keresztezik egymas utjat.S akkor olyan jo!Mert olyan ritkak ezek a pillanatok, s ebben rejlik az ertekesseguk.Tudjuk ertekelni, tudjuk halaval venni, s foleg tudjuk , hogy ez is kegyelem.Hogy orvendhetunk egymasnak, hogy meg akkor is ha hallgatunk tudjuk mi van a masik sziveben.Mert Ot hordozzuk , barhova megyunk , barmit teszunk O itatja at lenyunket.A nagybetus O , akire most kulonoskeppen varakozunk! Miert?!Miert varunk RA?! Mert tudjuk , hogy eljon!Mert ezt igerte!S egy pillanatig sem ketelkedunk ebben!
Mikor Raul es Ana bejelentettek , hogy jonnek egy pillanatig sem ketelkedtem abban, hogy jonnek.Pedig csak emberek! S hogy keszultem erre( minden ami csak kedvukre van elkeszitettem:szilvas gomboc, kremes,dios edessegek,leves , sult s miegymas) S mindebbe beleszottem szeretetem, vagyodasom,ragaszkodasom,aggodalmam.Mindent ami egy varakozasba belefer.

Mert igy vagyodunk mind kik szeretjuk az O eljovetelet

 Maga pedig a békességnek Istene szenteljen meg titeket mindenestől; és a ti egész valótok, mind lelketek, mind testetek feddhetetlenül őriztessék meg a mi Urunk Jézus Krisztus eljövetelére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése