2011. április 5., kedd

DONTESEM MASODIK NAPJA!

Ma elerkeztem egy eleg kenyes ponthoz.
     Az Urral valo kozosseghez.Az az ido amit csakis erre szanok.
Mar nem is olyan keves ideje nyugtalanit es nem hagy beken ez a dolog.Mivel olyan felszinesse valt az aminek a legszinvonalasabb , legkivalobbnak , legfontosabbnak kellene legyen.Mert egesz napom, egesz egyenisegem, lenyem, szellemem,testi lelki mibenletem fugg ettol.
Az Urral valo egyuttletem.Az ido amit erre felreteszek.Ahogyan ezt teszem.A hozzaallas, az odafigyeles.
Sok olyan dolog ami megvizsgalasra es valtoztatasra var.
  S bizonyara ez volt az ami arra kesztetett , hogy valtoztassak eletvitelemen, idom beosztasan, azon , hogy mire is koltom azt amit Istentol kaptam.Mar tobb szor is elhataroztam, hogy kesz, matol maskent lesz de nem valt valora s mind ugy folytattam.
Azt, hogy elhadarom imam Isten elott , meg alkalomadtan napkozben meg megallok s a szuksegadta kerest elmondom Uramnak nem volt kielegito ahhoz, hogy nyugodt lehessek ebben a temaban.
S ezert is jott ez a dontes, hogy itt nyilvanosan fogok valtozni, mert tudom , hogy ez majd kotelez s nem engedi , hogy lazsaljak.
Tudjatok , mindjart megteresem utan, Isten szinte szajtol szajhoz szolt hozzam.Ez eleg sok ideig igy ment, s Isten lepesrol lepesre vezetett,mindig tudva mit kell tennem.
Valahogy ez egy ido utan megszunt , nem meg mukodott igy, s valahogy szamomra sokaig ugy gondoltam talan valami bun van eletemben , s ezert van igy.Pedig Isten ebben az idoszakban is adott iget ami szivemet megorvendeztette,kisegitett a katyubol, problemam oldotta , rasegitett a megteresre az uton elkovetett buneimbol.Viszont en mindegyre vartam azt a draga hangot , edeset ami beszol lelkembe, lenyembe  s vonzolag hat ram, vagyodtatja szivem az ujabb es ujabb egyuttletre.
S ez nem jott, pedig hitem Istenben naprol naprol melyult, gyonyorkodtem Igejeben, testvereimmel valo egyuttlet gyonyorusegemme valt, Isten igeretei mind szilardabba tettek szivem.
De mikor leborultam mintha hirtelen halo emelkedett volna bennem , onvadat , ketkedest szulve,gyengitve szemelyes kapcsolatom Istennel.Magamban tudtam, hogy ennek nem kellene igy lennie s ez meg kell szunjon.
Nem Istennel szemben ketkedtem, hanem onmagammal.Hogy valahol rontottam.
Most mar tudom , hogy ez is csak az ellensegtol jott, mert o mindig azt varja , hogy:" Mert mindezek el akarnak vala minket rettenteni, ezt mondván: Leveszik kezöket a munkáról és az félben marad"


 Tudom , hogy Istennek eletunk minden szakaszaval megvan a maga celja, s mindezt megkellett tanulnom , mert Istentol kapott kuldetesem ez:
" A ki megvígasztal minket minden nyomorúságunkban, hogy mi is megvígasztalhassunk bármely nyomorúságba esteket azzal a vígasztalással, a mellyel Isten vígasztal minket"II.Kor.1:4


Meddig is jutottam el a tegnap?
Ahol elviszem unokaim az ovodaba.Ez egy olyan tevekenyseg mely pontos idotartamba van be illesztve.
7/30-tol 8/15-ig keszulodes, mert 8/30-kor kezdodik a program.Ugyhogy en ugy 9 elott hazaerek, s ugy terveztem , hogy mivel most vagyok a legjobb lelki allapotban(pihenten) leszogezem Istennel valo talakozasomra.
Ami ezutan tortent ujbol bizonyitott, hogy mennyire szuksegem van valtozasra,mert mindennap ez tortent.Ahogy szembe talaltam magam a mindennapi teendommel teljes gozzel nekilendultem , s akkor ebredtem ra , hogy nem alltam meg Isten elott mikor mar mennem kellett a lanyok utan.S ez igy ismetlodott nap mint nap egyik a masikra , mig halomma nem valt s ezt mer el sem lehetett takaritani , hanem ujat kezdeni.
 Ma is 9/20-kor ebredtem ra , hogy ujbol nem alltam meg.De ekkor mar gyozott az elhatarozas.S megalltam.
 Odaadtam idomet Istennek , hogy rendelkezzek vele.S az 5-os Zsoltart olvastam.Mert ez mar szokasomma valt , hogy Iget veszek mikor Istenhez imadkozom, hogy csakis ez szoljon , ez valtoztassa lenyemet, lenditsen elore , formaljon Krisztus hasonlatossagara.
Aldott egyuttlet Istennel semmihez sem hasonlithato


Uram, figyelmezz szavaimra; értsd meg az én sóhajtásomat!
  3. Ügyelj az én kiáltásom szavára, én Királyom és én Istenem; mert én hozzád imádkozom!
  4. Uram, jó reggel hallgasd meg az én szómat; jó reggel készülök hozzád és vigyázok.
  5. Mert nem olyan Isten vagy te, a ki hamisságban gyönyörködnél; nem lakhatik tenálad gonosz. 



Isten Igeje elo es hato .Ez tortent most is.


 És majd örülnek mindnyájan, a kik bíznak benned; mindörökké vígadjanak, és te megoltalmazod őket, és örvendeznek te benned, a kik szeretik a te nevedet.
  13. Mert te, Uram, megáldod az igazat, körülveszed a te jóvoltoddal, mint egy paizszsal. 


3 megjegyzés:

  1. Megint en vagyok az elso hozza szoo. En is probalok allando orarendet felallitani az Urral toltott idore, de nem megy konnyen.Reggel szoktam en ts, de ma is annyi minden kozbe jott.Igyekezni fogok ezutan is,de egy nagy beteget apolok, tudom ez nem mentseg...sot meg jobban oda kell alljak.Ha itthol vagyok, az internet bevan kapcsolva,
    ha a gyerekek hivnak,vagy valamit hallgatunk, kozbe be-be nezek, inkabb este vagyok itt.De en is tanulom a helyes hasznalatat.Kivanom, hogy sikeruljon mindkettonknek.Kiss.

    VálaszTörlés
  2. Koszonom hozzaszolasod.Hiszem , hogy az Ur megsegit ,hogy jol szamlaljuk napjainkat!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Iri! Ma ,amikor elolvastam:"NAPIREMENY" Varakozas Isten valaszara, minden nap olvasom, felteszem minden nap afacebookra, azt lattam, az a tema amirol mi is gondokozunk es szerintemjo.
    Szep napot neked!
    Kiss B Ilona

    VálaszTörlés