2011. április 6., szerda

DONTESEM HARMADIK NAPJA.

Elorebocstom , hogy amit eddig leszogeztem , ahhoz szeretnem magam tartani , ,mert jonak bizonyult.Viszont semmikepp sem akarok rideg szabalyokba bocsatkozni amitol semmikepp sem terek el , mert vegul a torvenyeskedes hibajaba esek.Ma peldaul azt vettem eszre , hogy egyensulyt vesztettem mert nem tudtam magam a rendes mederbe terelni abbol kifolyolag , hogy kint hideg es esos ido leven , megengedtem magamnak , hogy tovabb aludjam, s a lanyokat se vigyem ovodaba.Persze, hogy sokmindenrol lekestem s kapkodo lett a tevekenysegem,zugolodast , mormogast valtva ki.
Megtertem mindebbol s vegso dontes az volt , hogy be fogom tartani a reggeli felkelest.Mindjart napfelkeltekor.Ez most 6/30, kesobb korabban lesz.
Ez bevezetonek.S folytatom ahol elhagytam.Miutan orvendtem az Istennel valo szemelyes kapcsolatomnak(imadsag, ige) elvegzem a rendes napi rutinmunkat, mig a lanyok utan megyek.Ezt a fontossagi sorrend szerint , mivel valtozik nap mint nap.S maskulonben is nem ezt akarom itt megirni, hogy mit is dolgozom, hanem mikent osszam be idomet, hogy jo minosegi munkat vegezzek, s legfokeppen az elsorendu tevekenysegeknek helyet adjak.Ez pedig mindenekfelett kapcsolatapolasom Istennel, csaladommal , s embertarsaimmal.
Most pedig figyelem velem egykoruak, s azok kik elerik ezt a kort!
Mert ugye a korral(barmennyire is friss a szellem) eljon a fizikai gyengeseg is(meglehet hogy nem mindenkinel), ami nagyban hatraltat abban , hogy minden dolgunkat jol elvegezzuk.
Nalam igy van , akinel maskent legyen halas erte.Nekem is megkellett tanulnom , mert az elejen nagyon nehez volt elfogadni.
Hogy miben is all ez? Hat amikor leginkabb tornyosul a mindennapi teendo, egy olyan benito almossag lepi meg az emberi agyam , hogy muszaj fejemet parnara hajtani, s legalabb 10 percre elszunditani.(ritkan sikerul tobb)De ezt meg kell tenni.Utana pedig szinte ket orara elvonul munkakedvem.Ezt mostmar betartom.s ilyenkor leulok a a szamitogep melle s olvasom a bejegyzeseket,bibliatanulmanyokat s megjegyzeseket irok.
Azt hiszem mara ennyi eleg.Ezen nem valtoztatok , igy fog maradni.

Meg annyit , hogy igy nyilvanosan szeretnem megkoszonni Balla Ilonanak a kedves hozzajarulasat az itt elkezdett tervemhez, s a linket amire felhivta figyelmem, mely egy nagyon jo reggeli szellemi eledel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése