2011. április 7., csütörtök

DONTESEM NEGYEDIK NAPJA

Milyen gondolattal is fogtam hozza a donteshozatalhoz?
Hogy ugy hasznalom fel az Istentol kapott idomet, hogy bolcs szivhez jussak.
Ehhez ki kell kuszobolnom mindazt ami "hitvany".Igy szol Isten Igeje.Jeremias 15:19
Tudjatok mit tapasztaltam eddig?
Ahogy megvaltozott Istennel valo kapcsolatom (tobb ido,igazi odafigyeles, nem elhamarkodottan) mintha magatol eltunne a "hitvany"
Sokkal inkabb odafigyelek mit beszelek,mikent viszonyulok kornyezetemhez, mit nezek, s foleg , hogy ne idozzek az interneten a szamomra nem hasznos dolgok felett.
Mivel vannak olyan informaciok mik semmi sem hasznalnak nekunk csak ivancsisagunkat eligitik ki.
 Szoval a tegnap odaig jutottam az onvizsgalatban , hogy eppen feludultem a deli faradsag utan, s ezutan kovetkezik nehany ora egesz estig mikor ujbol a mindennapi rutin munkat vegzem
Hat melegen ajanlom nektek is ebben a munkaban  FlyLady.net -et.Sok jotanacssal szolgal.Nekem is a tegnap sikerult nehany regen halogatott munkatol megszabadulni, s ez olyan jo erzessel toltott el az este , hogy nem is volt semmi onvadam mikor este lefekves elott leultem a gephez.
De errol majd holnap.

                                                            

3 megjegyzés: