2011. április 4., hétfő

BIZONYOS VAGYOK BENNE

 Hogy az amit elhataroztam magamban nem fog menni egyik naprol a masikra, s mondom mindazoknak kiknek felkeltette figyelmet amit itt elkezdtem, hogy vannak dolgok amiket egyenileg lehet megvalositani, mert kulonbozok az egyenisegunk.Ha peldaul valaki reggel nagyon friss tud lenni ugyanakkor masoknak nemi idore van szukseg a normalis kerekvagasba beilleszkedni.S lehet neha a baj ott kezdodik el , hogy olyan teljesitmenyt akarunk elerni(peldat veve mastol) ami nem felel meg egyeni teljesitmenyunknek.S aztan kezdodik az onvad.
En peldaul nagyon szeretem a rendet de nem vagyok kepes megtartani.
A ferjem pedig kepes peldas rendet produkalni s azt meg is tartani.
Nala neha tulzasba csap at ez a dolog mert meg egy csibe tollat sem tur meg az udvaron, engem viszont a vegletekig el tud ez farasztani.
Azert is szukseges azt az egeszseges egyensulyt megtartani , hogy ne legyen bosszanto s jo eredmenyt erjunk el.
Mint az elso nap leirtam a szempontokat ami szerint meg szeretnem kulonboztetni a " jót a hitványtól"


Eloszor is ami nem valaszt el Istentol
.A kituzott celtol.
Ami Isten dicsoseget szolgalja
Nem rombolja egyenisegem.
S nincs masok karara.



Ehhez hozza fogom szamitani az olvasoim altal ajanlott szempontokat( lasd megjegyzeseket)
Ezek maj hozzajarulnak a lelkulethez amivel mindennapi dolgomat vegzem, s megvalasztom az elsobbsegi sorrendet.


Rendre fogom megvizsgalni a jo dolgokat amit eddig tettem.
Elso lepeskent egy vallomast kell tennem.
Reggel mikor felkelek nagyon forditott borrel ebredek(ertsetek jol).ugyhogy a mosakodas, szajmosas utan azonnal gano kavemat keszitem, s leulok  napi iget, Bibliat olvasni.
Ez azert van mert szamomra  a legfontosabbn s elsorendu az Istennel valo talalkozas.
Viszont egyelore ebben az allapotban nem vagyok kepes egy jo minosegu imadsagra,s ez egy olyan felorat tart.
Mielott tovabb mennek(s ez csak holnap lesz)szeretnem elmondani, hogy ez amit leirtam egy szep tevekenyseg, jonak van elkonyvelve.
Elozoleg azt gondoltam, hogy felsorolom a jo dolgokat, s majd vegul a hitvanyt s levonom innen s probalom nyelbe utni.
Viszont most menes kozben rajottem , hogy ez igy nem fog menni
Miert?
Mert mar ebben a "jo" teveknysegbe  be is furodott nehany" hitvany "  dolog.
Azonal leirom ezt is viszont eloebocsatom, hogy ezeket a hitvany dolgokat csak most fogom annak nevezni de majd kesobb mikor az elsorendut elvegeztem s ido lesz ra eloveszem.
Mi is tortenik?
Az , hogy az Iget olvasom reggel nem ilyen sima, mert beferkozi magat nehany olyan tevekenyseg aminek nem lenne itt helye mert ellopja az elsodleges idejet.
Az Iget miota szamitogepem van itt olvasom.Bob Gasst Adinanal olvasom el, majd a Bibliat   veszem elo.


Mi az amit innen ki kell kuszobolnom?
Megnyitom postaladam, ott aztan van nehany meghivo  Facebook-ra, ha pedig oda be megyek , elidozom ide oda nezegetek, s azon veszem eszre magam, hogy mar kevesebb idom jut az Igere, s kapkodok mert kifutottam az idombol.
Ezt innen ki fogom iktatni s mas idopontra fogom eltenni.Ezta  maga idejeben elhatarozom.
Ma eddig jutottam el , mert ezutan mar kezdem a lanykakat kesziteni az ovodaba.
Ez mas bejegyzes.


                                          

kep innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése