2010. szeptember 10., péntek

EZT CSAK UGY LEIROM INKABB MAGAMNAK


Hogy fenntmaradjon a jovendore is.
Ma eppen olyan kellemes oszeleji ido van.Valahogy ezt az idot szeretem.Lehet meg konnyeden oltozni , meg ha neha el birunk egy kis mellenyt is.Olyan delfele nehany csepp eso is lattatja magat,de rogton helyet ad a napnak.Ez is mind jo. Meg az hogy ma megint egy fel veder uborkat szedtem le , s a kovetkezo napokra van igeret.A zold paszuly is hivogat egy ujabb szedesre, s ma ujbol foztem ugy 3 liter paradicsomot.Bizony ez a nyar nem farasztott el nagyon a nagy paradicsom termessel-nem mintha nem lenne, de nem akarodzik erni-csak mind igy 3-4 literenkent foztem.Hat hogyha legalabb meg otszor fozok lehet ki lesz a megfelelo mennyiseg telire.Nekem van turelmem, de az ido......nem tudom.
Az almat meg mindig szedem , hala az Urnak az unokak is jol belaktak, s elegendo jutott a hutobe is.
A fozotokot is csak most sutogetem ferjemnek,mert eddig inkabb majorsagom orvendeztettem vele.Ugy ketnaponkent kostolgatok 2-3 szem epret is.
Meglehetosen jobban erzem magam,ejszaka is alszom, a kohoges meg makacsul ragaszkodik hozzam.
Szoval ez lenne egy szeptember 10-i napra.Inkabb egy olyan halaado iras, mert mindenert Uramnak adok halat Ot illeti a dicsoseg.

5 megjegyzés:

  1. Amen. Olyan szepen leirtad. Kosz, hogy megosztottad velunk is. :) Jo hetveget Isten aldasaval!

    VálaszTörlés
  2. Ezek mind olyan jó és áldott tevékenységek.Isten áldja meg kezeid munkáját a jövőben is.
    Áldott hétvégét:)

    VálaszTörlés