2010. szeptember 8., szerda

ITT IS BIZONYSAGOT TESZEK


Arrol mikent is dolgozik Urunk , s mikent akar naprol napra tisztitani s szentelni minket.
Mint mar irtam errol Olteniaban ez alkalommal nem eppen ereztem jolmagam betegsegem miatt, s jo nehanyszor felvetodott bennem hogy hamarabb haza utazok, viszont a vagy hogy vasarnap reszese lehessek az Ur asztalanak erot adott a tovabb maradasra.
Szombaton este nagyobbik fiameknal aludtam.Egy jelentektelen szovaltas kihozott sodrombol, s meglehetosen szigoruan s felemelt hangon valaszoltam, kifejezve nemtetszesem.Persze hogy azonnal megbomlott a beke .Ana , menyem rovid ido alatt beismerte hibajat s azonnal bocsanatot kert, ket izben is, eloszor akarat ereje altal , majd aterezve sziveben is.Bocsanatomrol biztositottam , de magamban meg jo sokaig fozogettem, tettem -vettem a dolgokat, bizonyitgatva magamban hogy jogos volt kiborulasom.S igy aludtam bele az ejszakaba, a masnapi Urvacsorara gondolva.
Masnap az imahazban orom volt talalkoznom testvereimmel, de valami motoszkalt bennem, s tisztulasra buzdito szavak valahol megakadtak, ereztem is hogy mintha kemenyseg hartyaja borulna szivemre.Persze hogy nem tetszett, de en csak ugy egyszeruen nem tudom tenni amit tennem kell hanem csak ha a Lelek buzdit erre, hogy valodi szabadulasom legyen.
S ott ragtam az Igeket magamban az utolso sor legszelso szeken(kohogesem miatt hogy ne zavarjak) Azon morfondiroztam, hogy talan lesz alkalom ra s mielott kinyujtom kezem a Kenyer(oh) fele oda suttoghatok egy engesztelo szot, csak ugy megemlitve, talan ha lehet csak en meg az Ur hallja.Na ugy megnyugtatni lelkiismeretem.
S egyszercsak belemnyillalott a felfedezes:Az Ur ennel tobbet akar .Oh!Irgalom!Hogy elore menjek mindenki szeme lattara, fule hallatara s bocsanatot kerjek.Vajon?Nem tevedes?
De mikor szinte halalfelelem dermesztette hidegre szivem,tudtam hogy mennem kell , ha azt akarom hogy el ne veszitsem bekessegem.
S mentem elore,s kimondtam a varazsszavakat ott elol mindenki fule - hallatara,szeme-latasara:
-Gyermekeim,unokaim bocsassatok meg hogy egyeni erdekem feljebb helyeztem kapcsolataimnal.
Nem tudok csak halat adni Uramnak hogy kegyelmet adott erre.Most mar en is tudtam bocsatani.S foleg orommel nyujtani kezem a kenyer es bor utan.

3 megjegyzés:

  1. Orulok veled egyutt kedves Iri, hogy atelhetted es megtapasztalhattad a megbocsatas es a megtisztulas oromet!!!Hala legyen az Urnak:)

    VálaszTörlés
  2. Sokmindenben hasonlítunk Iri.De jó az Úr irgalma,kegyelme és türelme irántunk.

    VálaszTörlés
  3. Draga mea Iri! Multumesc pentru vizita si apreciere.Mi-ar placea sa-ti pui translator pe blogul rau sa te pot citi.
    O zi cu binecuvantarea Domnului sa ai!

    VálaszTörlés