2010. január 17., vasárnap

ADDIG NEM MEGYEK TOVABB


Mig meg nem jegyzek ket erdekesseget ami itt tortent a blogomon.

Nem nagy dolog de felderitett, s racsodalkoztam.

Az elso az hogy a" Ne szoljatok megegymast" cimu bibliatanulmany reszletet ket reszre osztottam s mint lathato kepet (a kepeket innen veszem) csatoltam hozzajuk.Miutan a masodikat is kozzetettem vettem eszre hogy ugyanazt a kepte valasztottam mint az elsonel anelkul hogy elozoleg ezt megneztem volna, s tortenetesen el is feledtem.


A masodik erdekesseg pedig az mint ahogy irtam rola korlevelet kaptam receptekkel s az elso lepes az volt hogy jomagam is kellett egy gyors olcso etel receptet kuldenem az elso megadott cimre,hat eppen az aznapi menut kuldtem el.Vagyis zoldseges tal hussal,amit a lerben sutunk.Ha megnezitek ugyanezt kaptam en is elso receptkent.Persze ismeretlen cimrol.

Veletlen vagy osszehangolodas?

3 megjegyzés:

  1. én köszönöm a receptet, de nem küldtem tovább:) majd ha kipróbálom közzé teszem, gondolom lehet.

    VálaszTörlés
  2. Oh, Evodia gondolom hogy nem kuldted.

    VálaszTörlés