2009. szeptember 12., szombat

HARC AZ ORIASOKKAL


Bibliatanulmany kezdoddott el Budai Evodia blogjan, aminek nagyon orvendek mert nagyon sokra tanitott mar az elso olvasasra a konyv.Hat meg miutan asunk melyre!

Viszont a tegnap mikozben tanulmanyoztam a hozzatartozo Iget(1 Samuel 17) hirtelen egy igeresz megvilagosodott elottem s orommel toltott el.De azonnal nem foglalkoztam vele,viszont az ejszaka s ma reggel is mind ez forgott szemem elott s akkor meertettem hogy at kell adnom annak akinek szol.Ezt szeretnem most veletek megosztani.


Lehet hogy olvastak nemelyek kozuletek a masik blogomon,hogy elloptak 25 zsak cementet kissebbik fiam udvarabol amivel az epulo imahaz alajait kellett onteni, s ejszaka elvittek.


A het elejen pedig elloptak ugyancsak az udvarbol halaszfelszereleset(s mivel szenvedelyes halasz nem akarmilyen felszereles)


Mint irtam mar imadkozunk a tolvajokert hogy Isten irgalmazzon nekik s ne menjenek "igy" az iteletre.

Szoval nekik(fiamnak) kellett az Iget adnom:


A mai napon kezembe ad téged az Úr.... hogy tudja meg az egész föld, hogy van Izráelnek Istene. 47. És tudja meg ez az egész sokaság, hogy nem kard által és nem dárda által tart meg az Úr, mert az Úré a had, és ő titeket kezünkbe fog adni


MEGVAGYOK GYOZODVE HOGY AZ UR DOLGOZNI FOG.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése