2009. augusztus 28., péntek

EVODIANAK,S NEMCSAK


Eloszor is elkeszitunk egy 6 tojasbol tortalap masszat.En legalabb 3 kanal olajat is potyogtetek bele .
Az egetett cukros kremhez
8 tojast
8 kanal cukrot
1 liter tejet hasznalunk-ezt az egeszet egyutt jolkiverjuk,eloszor a tojasokat egeszben a cukorral s utana hozzadjuk a tejet.
Kozben egy kerek vekony labasban szep aranybarnara piritunk 7 kanal cukrot,s szepen eloszlatjuk a labas oldalan is.
Hozzaadjuk a tejes -cukros-tojast.
A torta masszat pedig erre ontjuk.Nagyon szepen megmarad a tetejen.S be a sutobe.
Mikor kivesszuk egy kicsit hadjuk kihulni ,majd kiboritjuk.
Ezutan pedig dolgozik a fantazia,mindenki kedvere tejszinnel vagy csokival lehet bevonni ,disziteni.
En most eppen csokolade kremet teszek ra.Maskor vanilia vagy friskat.
Hat ez lenne.Hmarabb elkeszul maga a torta mint a leirasa.
Ah azt elfeledtem hogy a mennyiseget lehet lehetoseg vagy kedv szerint valtoztatni.

3 megjegyzés:

  1. na, ez nekem ütős...olyan régen szerettem volna már házilag készítettet enni meg készíteni is. Köszönöm. Ez a román berkekben inkább elterjedt, igazi specialitásuk, ugye?

    VálaszTörlés
  2. Ezt eppen nem tudom mert nem emlekszem mar honnan vettem.De nalunk azza valt mert mindenki nagyon szereti

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan ez a recept es tobbszor is megcsinaltam en olyan neven kaptam, hogy szavarin! Nagyon finom. Az alja lessz a teteje mikor kiboritjuk sules utan.

    VálaszTörlés