2009. augusztus 27., csütörtök

NAGYJABOL KESZEN VAGYOK


Holnap estere varom a vendegeket.Vagyis mit is jelent ez?

Keszen van ugy haromfele teszta.Egy torta amit nagy eloszeretettel keszitunk mert a csalad kedvence.Csak eppen nem jut eszembe a magyar neve(tort cu crema de zahar ars)

Meg a kokuszos tekercs.Csak en eppen nem hasznalok uzleti kekszet hanem magam keszitem s abbol lesz a massza amibe begongyolom a kokuszos kremet.

Meg meg egy receptet vettem a Margit 2.extra.hu-rol.Persze hogy beakartam linkelni de meg nem jottem ra mikent kell.Pedig mind probalkoztam .Nahat ez egy olyan almas valami.Finom.

Na meg aztan abbol a rossz kakasbol melyhez csak nagy bottal tudtam bemenni,s megis mindegyre kirazott a hideg,szoval belole az urfibol nagyon finom leves lett.Persze jon a francia salata is.A husat pedig teljesen beoroltem s lesz toltott paprika,meg eljott az ideje a Boriska toltott combjainak is.Szepek lettek.Persze hogy Boriskat sem linkeltem.

Meg lesz mindenfele salata,a paradicsomtol elkezdve,uborka,cekla,sult kapia.Koritesnek pedig rizs mazsolaval,dinsztelt piros kaposzta,s krumpli krokett,meg csemege kukorica.

De azert nehogy megijedjetek ez nem mind egy napra,mert a melyhutobe is kerult.

Az oka ennek az hogy szeretnek vendegeimmel lenni s nem mind fozocskezni.

Ha pedig az Ur megengedi a jovo heten leszaladunk Olteniaba,hadd lassa a dedunokakat is.Hat ez lenne nagyjabol.Szep almokat.Oh tudjatok kirol beszelek mert alabb megirtam.


Békességben fekszem le és legott elaluszom; mert te, Uram, egyedül adsz nékem bátorságos lakozást

4 megjegyzés:

  1. Legkedvesebb igeverseim koze tartozik ez az ige a zsoltarokbol, nem akarok untatni senkit de egy megtapasztalast irok le rovoden vele. Anyukam keszult az Egyesult allamokba, dedunokajat meglatni. Az utazassal jaro izgalom miatt indulas elotti este azt mondta nekem, hogy nem vettunk semmi nyugtatot es most jol fogna. Lefekves elott meg volt egy predikacio a (www.mera.hu)radioba meghallgatta es kijott a szobajabol es mondta, hogy megkapta a nyugtatot. Kerdem, hogy milyen nyugtatot mert tudomasom szerint semilyen nyugtato nem volt otthon. Szo szerint azt kerdezte az eloado, hogy nyugtatora van szukseged? Akkor itt van a zsoltarok 4;9.Olyan jok az ilyen megtapasztalasok az Urral.

    VálaszTörlés
  2. DE jó a vendégeidnek:) A torta receptjét le írnád? Nekem a kedvencem az égetett cukros, de még nem készítettem...

    VálaszTörlés
  3. Igen ugy van hala Neki!Udvozollek Evodia a klubban.Majd le fogom irni a receptet.Nagyon egyszeru,de nagyszeru

    VálaszTörlés
  4. Jaj de ugyes vagy! Sokat tanulhatnek Toled! a torta receptjet en is lementem, koszi!
    Nalunk is vendegek lesznek hetvegen, sajnos ezt a tortat nem keszithetem most el, mert egyikuk cukorbeteg. De valamit csak talalok...

    VálaszTörlés