2009. július 3., péntek

OTT HAGYTAM EL

Hogy eletemben ,nemely valtozasok alltak be s ez is sulyosbitotta(gondolom en) erzesvilagom.
Eloszor is a forradalom utan az elso valtassal munkanelkulive valtam.Mar akkor ki volt valtva egy engedelyem s cukraszsutemenyeket keszitettem amit iskolaknal forgalmaztam.Egy ilyen kis vallalkozas.Ez volt az almom hogy magan vallalkozova valjak.Persze erre csak nekem volt latasom a ferjem nem osztozott lelkesulesemben meg akkor is ha segitett engedelyt valtani meg a beszerzesnel meg egyebeknel mellettem allt.De nem volt elragadtatva tole.Megteresem utan megerttettem hogy le kell adjam az engedelyt ferjem lelki bekejeert.Es ugy tettem.
Utana kovetkezett Raul hazassaga,majd Alexe is kirepult a feszekbol.
Szerintem mindezek a valtozasok negativ hatassal voltak lelki eletemre.S persze az ezzel jaro alkalmazkodas.Minden uj valtozassal ujabb alkalmazkodas.Halas vagyok az Urnak hogy mindezeket Vele eltem at s O tamogatott,mert "eros torony az O Neve"
Ha nem tudjuk s nem ismerjuk a jeleket tuneteket eleg nehez a veluk valo kuzdelem.
Es akkoriban nem nagyon tudtam mi tortenik velem.Az ures feszek szindroma,munkanelkuliseg,klimax minden osszejott,s ujra mondom hala az Urnak hogy fogta kezem,vezetett,felemelt,tanacsolt, mutatta az utat.
Csak ennyit mara ,mert tobbre nem futja idom.

1 megjegyzés:

  1. Milyen jó, hogy az Úr melletted volt és átsegitett a nehéz helyzeteken:).

    VálaszTörlés