2009. július 6., hétfő

JULIUSI HELYZETJELENTES

Valossaggal belefulladtam a munkaba.Minden felgyult.Mosas ,takaritas,festes,fozes,sutes,vendegvaras,na meg aztan a kertrol ne is beszeljek mert a sok eso utan olyan szepen fejlodik burjan hogy gyonyoruseg nezni,ha meg sokaig tavol tart az eso toluk bizony elhagyjak a termest.
Na dehat fel a fejjel!Csak bizalommal elore, s mindent szep rendben el lehet vegezni.Csak egy a baj hogy mindjart lefekszem,s nem keszitettem elo a kremes lapok tesztajat.Ez mar holnapra tolodik.A paradicsomokat mar fel kellett volna kotni,kapalasrol nem beszelve,s mindenek tetejere ma felfedeztem hogy bizony az en zoldpaszulyom nagyban hozza a termest,s en azt gondoltam hogy nincs csak virag s alol a tovenel csokrokban all a paszuly .Na azt holnap le kell szedni.Meg ugyancsak ma fedeztem fel hogy jonehany to krumplit tamad az ellenseg ,ugyhogy ugyancsak holnap hadat inditok.
Viszont ha az Ur ezt megengedi,s nem esik ez ejjel ujbol egy boseges eso.Dehat:
. Áldom az Urat minden időben, dicsérete mindig ajkamon van! 3. Dicsekedik lelkem az Úrban; s hallják ezt a szegények és örülnek. 4. Dicsőítsétek velem az Urat, és magasztaljuk együtt az O nevet

!10. Féljétek az Urat, ti szentjei! Mert a kik őt félik, nincs fogyatkozásuk. 11. Az oroszlánok szűkölködnek, éheznek; de a kik az Urat keresik, semmi jót sem nélkülöznek.

1 megjegyzés:

  1. Hát az eső ilyen irányú hatása nem csak ott lépett fel...úgy nől a gaz...

    VálaszTörlés