2009. július 1., szerda

MI AZ AMI

Jo hatassal van ilyenkor?
Hat akkor amikor imahazban voltam testverek kozossegeben ,nem voltak ilyen problemaim.Vagy masok jelenleteben hamar feloldottam .Akkor amikor gyermekeimhez mentem latogatoba.Volt ugy hogy nagyobbik unokam velem volt huzamosabb ideig ,ez is pozitivan hatott ram.
Ezt azert irom le hogy lattassek az hogy vannak termeszetes kiutak is a hinarbol amit a hormonvaltozas kivalt bennunk.Mert en a gyogyszerest elutasitottam tudvan hogy vannak mellekhatasok.
Viszont erre a termeszetes gyogymodra csak idoben jottem ra es ez az egesz honapok ,evek harca volt.

Meg ami talan a legnehezebb ilyenkor az almatlan ejszakak.Amikor ez is felutotte fejet hat eleg nehez volt s nagyon sokaig eltartott.Legalabb 3-4 ejszakam volt honaponkent mikor nem tudtam aludni.Nappal pedig 10 percre eltudtam aludni boldog voltam
Azonban merem allitani (ezt mondjak a szakik is) sok baj adodik abbol hogy az agy faradt almatlansag miatt.
Ezek a tunetek sulyosbodtak akkor amikor varosrol falura koltoztunk.Az alkalmazkodas nehez volt .
Lehet most egy olyan velemeny hogy hat van szakorvos pszihiater,altato-nyugtatoszerek.Hat igen ugy 2 eve en is abba a hibaba estem hogy hagytam magama haziorvosomtol meggyozettetni,marmint keserusegemben mert nagyon faradt voltam s elmentem egy felulvizsgalatra.Persze hogy harom nap se telt bele s meggyozodtem hogy semmi keresnivalom sem lett volna ott.Ket nagyon draga orvossagot adott egyik altatoszer amit persze nem tudtam , s ahelett hogy hasznalt csak meginkabb rontott.Harom ejszaka almatlansag.Kialltottam az Urhoz konyorogtem hogy irgalmazzon gyengesegemnek.
S az Ur kegyelmes volt hozzam s Iget adott:
Az Úrnak törvénye tökéletes, megeleveníti a lelket
Az Úrnak rendelései helyesek, megvidámítják a szívet.Zsolt.19:7a,8a
Orom toltott el,s megszabadultam nehezsegeimtol.
Azonban megegyszer szeretnem kihangsulyozni nem allitok fel szabalyokat sem nem akarok senkit lebeszelni arrol hogy szakihoz forduljon ,csupan azt szeretnem megmutatni,nalam mikent mukodott.
Ez egyeni szemelyes vezetes,Istennek nem eloirt parancsa,mindenki belatasa szerint cselekszik persze a Szentlelek vezetese alatt.
En meg vagyok gyozodve,hogy az en problemaim sulyosbitotta az eletemben vegbement valtozasok is.Ezt a kovetkezokben bovitem ki.

2 megjegyzés:

  1. Jól tetted, hogy nem kezdtél el gyógyszereket szedni, ez egy természetes folyamat /még ha néha kellemetlen is/. Rengeteg gyógynövény van, ami sokkal hatékonyabb és ártalmatlanabb az orvosságokhoz képest.

    VálaszTörlés
  2. Igen fogyasztottam is eloszeretettel:csengoviragfuvet,cickafarkot.

    VálaszTörlés