2011. október 23., vasárnap

UTRA KESZEN

Mint mar emlitettem,ket hetre Bukarestben leszek az Ana Aslannal.Az ejszaka utazom, hogy reggel az elso oraban ott legyek elfoglalni helyem .
 Hogy mit varok ettol a ket hettol.Eloszor is pihenni vagyom, melyiteni kapcsolatom az Urral, tanulmanyozni megtobbet az Iget.
Az Urtol azt varom , hogy megorizzen, alkalmat adjon bizonysagot tenni Rola,lehetoseget adjon szolgalni masok fele.
Az orvosoktol pedig , hogy megfelelokeppen kezeljek testi problemaim.
Imadkozzatok ertem valahanyszor esszetekbe jutok, meg ferjemert, hogy konnyen es gyorsan elteljen szamara is ez a ket het.
Maskulonben vele utazom, nem egyedul , ott pedig var anyosom, ferjevel s egyutt leszunk ket hetig.Legyunk aldas egymas szamara.
Ugyhogy kethetig elbucsuzom.Az Ur aldjon mindanyiotokat!Nem is merek ragondolni mennyire fogtok hianyozni!

3 megjegyzés:

  1. Olyan jó ez a két kép...rólatok.

    Iri, drága, kívánom, hogy amikor hazajössz, elmondhasd: Szeretem az Urat, mert meghallgatja esedezéseim szavát...

    VálaszTörlés
  2. Nekem is hiányozni fogsz! Kívánom én is, hogy adja meg az Úr szíved kéréseit! Legyen gazán pihentető és áldott az ott léted!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Imádkozom teljes szívemmel az Ön számára kedves Iri!
    Binecuvantarea lui Dumnezeu sa fie peste tine si intreaga ta familie!
    Cu mare dragoste din DRAGOSTEA LUI, Elena.

    VálaszTörlés