2011. október 15., szombat

HAJVAGASOM TORTENETE

Mar szinte egy honapja foglalkoztat ez a lehetoseg.Mert mar nem nagyon birtam a mindenfele futkoso, semmikepp osszeallo szalakkal.De csak halogattam.Aztan Evodia akaratan kivul meggyozott.
Na , nem a Like-las miatt(megsugom egyet sem kaptam) hanem mert igy lesz nekem egy het mulva praktikus(abb),Ugyanis az tortenik , hogy ket hetre ujbol(mar megint) elutazom.Most mar a megerdemelt(ugy gondolom) pihenesre(remelem)
A bukaresti Ana Aslan korhazban leszek egy kis felulvizsgalatra.S eleg kenyelmetlen lett volna karban tartani egy hoszabb hajat.
 Ugyhogy lathatjatok a vegeredmenyt.Meg egy hetet egyutt leszunk.
ALDOTT VASARNAPOT!

13 megjegyzés:

  1. Ah,Kriszta , nincs kulonosebb baj,de lehetosegem van megcsinalni minden analizist , ami nem art neha - neha,kulonosen ha van nehany kronikus betegseged.Tudod az evekkel osszegyul.

    VálaszTörlés
  2. Lájk! Big lájk! A hozzáállásodra, humorodra, frizurádra!

    VálaszTörlés
  3. remélem, hogy tényleg kipihened magad, és csak jó eredményekről számolsz be:)

    VálaszTörlés
  4. mint mondtam en is remelem...ami az eredmenyeket illeti az Ur irgalmazzon!

    VálaszTörlés
  5. jaj, hát én nehezen bírom mostmár, hogy nem élőben nevetgélek a közeledben:)
    és klassz a frizura, szupernagyi!:)
    kívánok sok erőt, és jó eredményeket a vizsgálatok után!

    VálaszTörlés
  6. Ó, de aranyos vagy! Jól áll az új frizura!
    Sikert a kivizsgáláshoz! Aztán jelentkezz amulien hamar csak tudsz...

    VálaszTörlés
  7. Na ugye csak jol fog egy kis reklam!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jol all a frizurad Iri!
    Az Ur oltalmazzon es gyogyitson!!!
    Gondolok rad en is...

    VálaszTörlés
  9. Szia! Szeretnék nálad többet időzni! Tehát várlak majd vissza!:-)

    VálaszTörlés