2011. június 30., csütörtök

VANNAK ILYEN NAPOK IS

Ezek azok a "nem szeretem napok".Mert ilyenkor semmit sem szeretek tenni.De teszem.Mert tenni kell.Mindent ami muszaj.S ilyenkor csak ezt teszem.S ez betolti egesz "nem szeretem napom".Mert minden pillanatban tennem kell valamit.Csak eppen nem kedvvel .
A legnehezebb akkor volt mikor eloszor leptek be eletembe e "nem szeretm napok".Mert akkor nagy lelkiismeret furdalasom is volt, hogy miert nem szeretem e napokat, mikor szeretnem kell, s miert nincs kedvem tenni amit tennem kell?
 Azota megtanultam egyutt lenni veluk s megszabadulni a lelkiismeret furdalastol.
Most mar csak azon kell legyek , hogy megszeressem a "nem szeretem napokat"
Akkor gondolom akar peldakep is lehetnek , de addig....
   Jaj mennem kell mert fo az ebed, (s semmi kedvem hozza)

                                           




kep innen

1 megjegyzés: