2011. június 28., kedd

NEM MONDTAM

Hogy kozben kibujtak a fecskefiak s mar nagyok,izgulok is ertuk, nehogy kiessenek a feszekbol.
Meg, hogy egy villamlatogatast tettunk szulofalumba(Felvinc) meglatogatni testverbatyam es csaladjat.
Valami nagyon erdekeset lattam.Egy konyhaban(nem nyari konyha, csak eppen gerendas a plafonja) fecskek keszitettek feszket.A hazigazda (aki nem mas mint batyam), nem rontotta le , hanem szepen megvannak a fecskekel, kik fejuk felett s ki be jarnak etetni fiokajukat.En jot mulattam ezen , de ugyanakkor ereztem ebben egy segelykialtast is.Nincsenek istallok ahova epithetnenek.
Meglehetosen hideg van nalunk(gondolom masfele is) 10 fokos napkozben, a 32 fok utan.
Meg , hogy nem szoktam nevnapokat tartani de a holnapi Peter es Palra sutok tortat.Ferjem Peter is , egyszer egy evben , mert mas napokon tudnillik , Dan.
Meg a legkisebb unokam is Peter, s eppen betoltotte a hathonapot.Telik az ido , telik.
Van ket nyulacskam is , otthonrol hoztam, hogy legyen az unokaknak fofoglalkozasa.
Aldott hetet tovabbra is!

5 megjegyzés:

  1. Ezt a neves "poént" nagyon élveztem!

    VálaszTörlés
  2. Orommel olvastam ezt a bejegyzest. Isten eltesse a Petereket, na meg a Palokat is. Gyerek koromban tobbszor is elolvastam Barangolas meseorszagba-bol a "fulemule"-t:>)(Arany Janos) nekem is eszembe jut igy junius vege tajan.
    ("hogy illetne a futty kendet, mikor az en portamon zengett,") idezet "fulemule"-bol
    ...meg jo, hogy a fecske feszek a ti ereszetek alatt van, igy a csicserges titeket illet (csak vicceltem)
    Nagyon szep hetet Isten aldasaval!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Iri!Nagyon örülök a fecskéknek- akkor mindig van remény...Különösen tetszett férjed névhasználata hétközi-, s egyéb napokon!Szép, nyugodt nyarat és jó unokázást Nektek és mindehhez sok erőt, és mindebben sok örömöt!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szepen koszonom ferjem neveben is!

    VálaszTörlés
  5. Am fost foarte ocupati in ultimul timp cu botezul nepoatei mele Alexandra si cu refacerea bucatariei noastre.
    Ma gandesc la tine si iti spun:Béke Bucur
    Te pup draga mea Iri!

    VálaszTörlés