2011. május 9., hétfő

MEG MINDIG A FECSKEUGY FOGLALKOZTAT

Hat igen mert ma olyan szomoruan gubbasztott szegenyke ott az istallo gerendan, hideg is, egyedul is.Mar mintha az eneklese sem lenne olyan vidam es bizalomteljes.Remelem nem adja fel, csak azert mert a korulmenyei nem megfeleloek  veleszuletett osztoneinek kielegitesere.Hiszen szegenyke erre volt hivatva , hogy kellemes idoben,parjara talaljon s feszket epitsen s kis fiokakat neveljen.Ugye meg akkor is ha az ido ilyen hidegre fordult az istallo meleg volt mert az allatok lehelete s uruleke felmelegitette.De oh hol vannak az allatok?De hol vannak az istallok?
 Mar meg egy szomszedunk bontotta el kora tavasszal istallojat.Ott is eltuntek a fecskefeszkek.Szomoru.
Viszont annal tobb a vereb meg a csoka.
 En remenykedek kis fecskemert , hogy meg lesz fioka.Ti mit szoltok?Feletek maradt -e meg fecske?

Valahol ezt olvastam roluk:Minden napját kiöltözve tölti
Hisz nap mint nap Teremtőjét dicséri
Fiókáit otthonunk felett költi
Hisz ő ott gyermeknapjait vígan éli

6 megjegyzés:

  1. Huh, nem is tudom mikor láttam utoljára fecskét..Nagyapám házának eresze alatt lakott 2 család.Azóta sem láttam.

    Reméljük visszajön a párja, vagy talál magának újat. Kívánom hogy így legyen!

    VálaszTörlés
  2. Nálunk sem látni fecskéket sajnos :(

    VálaszTörlés
  3. tavaly olvastam valahol,hogy a két éve ami volt nagy szárazság akkor a fecskék 50-60 %elpusztult,és ez nagyon nagy szám,és ezért van az,hogy alig lehet látni,gondolom évekbe telik mire újra tudnak szaporodni.

    VálaszTörlés
  4. Képzeljétek el, nálunk a szomszédban, a régi tszben fészkelnek fecskék, több pár is! Lehet, hogy régen több volt, nem tudom,nem figyeltem. De most is vannak, ez biztos, nemrég sétáltunk arra és láttuk, ahogy röpködnek! Csak azért írtam ezt le, mert szerintem van remény!:-)

    VálaszTörlés
  5. Koszonom , hogy leirtad.Ez egy jo hir!

    VálaszTörlés