2011. április 11., hétfő

DONTESEM OTODIK NAPJA

Hat nem eppen ot nap telt el miota jobban odafigyelek az idobeosztasomra,valamivel tobb, de ha igy kezdtem hat igy szamolom.
   Kisse megismetelnem az eddigieket.
A legtobb bajom azzal volt ,hogy nem tulajdonitottam nagyobb figyelmet az Istennel eltoltott idore, hogy jo minosegu es mindennapos legyen.Lattam, hogy mar elso nap mikor ezt sikerult megvalositani sokminden megvaltozott.Bevallom , hogy meg mindig nem vagyok megelegedve , ahogy ezt megoldom, de nem fogom magam engedni , hogy lazsaljak.
  Utolso alkalommal a delutani orakhoz erkeztem el, s megalapitottam milyen jo is megszabadulni a halogatott de elegge fontos munkaktol.
Most , hogy javaban folyik a tavaszi nagytakaritas, ugye az ido is jobban surget mert kevesebb ido alatt tobbet kell elvegezni.
Ezt igyekszem ugy megoldani , hogy ne toljam at a mat a holnapba.Hanem amit ma elterveztem el is vegezzem.
Szoval ezek a dolgok mind a "jo" dologhoz tartoznak, s amint mondtam nem azt sorolom mit is dolgozom, hanem mi az ami nem epito szamomra s Istennel valo kapcsolatom rontja.
Tudjatok gyakran a korulmenyek sincsenek nagyon elonyunkre, s ezt kell valamikeppen megoldani.
Azt mar tudjatok , hogy ferjemmel nem osztjuk ugyanazt a nezetet, szamara ami vilagi az a normalis , viszont szamomra eppen ez a hitvany.
Ezt szeretnem kikuszobolni.Hogy amennyire csak tudom kikapcsoljam figyelmembol a TV-t.Ilyenkor telen ez elegge nehez , mert nincs hova menekulnom, viszont azt megtehetem, hogy ne ragadja meg figyelmem egyik vagy masik film, ami nincs jo hatassal ram.Mert ugye ilyenkor azon evodok s nem Isten Igejen.
Hogy elmondhassam:

Szálljon reám a te irgalmasságod, hogy éljek, mert a te törvényedben gyönyörködöm.

vagy:

 Boldog ember az, a ki nem jár gonoszok tanácsán, bűnösök útján meg nem áll, és csúfolódók székében nem ül;
  2. Hanem az Úr törvényében van gyönyörűsége, és az ő törvényéről gondolkodik éjjel és nappal.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Iri! Kovetem az irasodat es gondolkodom, mert en is hasznos dolgot szeretnek csinalni. Nem konnyu, hogy azt tegyuk, amiben a jo Atyank gyonyorkodik....de nagyon akarok neki szolgalni es rafigyelni, nem mindig sikerul. Koszonom a batoritast es kivanom,hogy legyen eronk ezeket megtudjuk tenni, mert sokszor a lelek kesz, de a test erotelen! Valamit olvastam es az utolso mondat ez volt
    "Az Istenhez megtert, ujjaszuletett, hitben elo ember erot kap mindezekhez." Ide is illik.Udv. Kiss B. Ilona

    VálaszTörlés