2011. április 12., kedd

DONTESEM HATODIK NAPJA

 Valahogy odajutottam el, a mindennapi rutin munkat elvegezve, elerkezik az este, mikor a legtobb esetben jut nehany ora" kikapcsolodasra" is.
De vajon kikapcsolodhatok-e en kedvem szerint?S mibol is kell kikapcsolodnom?Abbol amit hasznos idotoltesnek, kotelessegunknek tartjuk mondennap elvegezni.De honnan van nekem ez az ido? Istentol.Ugye?
S vajon tehetek-e vele amit en akarok kedvtelesemre?
Velemenyem az , hogy nem.
Viszont ebben az idoben nagyon sok olyan dolgot tehetek ami hasznos szamomra es nagyon is kedvelem.S akkor bun vajon , ha kedvetelesem?
Nem mert hasznomra , van, Isten dicsoseget szolgalja, s masoknak hasznara van.Mert ez volt az amit szem elott tartok amikor idomet beosztom.
S ilyenkor este szoktam elvegezni bibliatanulmanyom, s a blogra tenni.S akkor , hol a bokkeno?
Ott, hogy mikor ideulok a gep ele hozzafogni ehhez, kinyitom ezt is ,azt is elbarangolok s azon veszm eszre magam , hogy tul   faradt vagyok mar ahhoz , hogy tanulmanyom elvegezzem.Hat ezt szeretnem kikuszobolni.
S ezen szeretnek dolgozni.
Ugye ott van a Facebook-on egy csomo jatek.Eleg zavaro , hogy allandoan kereseket kapok(nem gyozom torolni) oda bekapcsolodni.Azt sem tudom mikent kell ezt csinalni, de ha tudnam is ,hogy is fecserelnek erre idot, mert az ott eltoltott ido alatt,imadkozhatok egy elveszett lelkeert ,vagy mas hasznos dolgot tehetnek.
Ez csak egy pelda mikent tud csapdava is valni az internet.
Erre a napra ennyit.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Iri! Jol irtad, koszonom!!
    De a "MAI IGE"is nagyon jo, segit nekunk a dontesben.
    Nekem meg a lelkiismeretem is megszolal sokszor es jo ra hallgatni!
    Isten aldjon! Kiss B. I

    VálaszTörlés