2011. április 2., szombat

AKKOR MIVEL IS KEZDENEM?

Azt hiszem ha figyelembe veszem az Iget :

Azért ezt mondja az Úr: Ha megtérsz, én is visszatérítelek téged, előttem állasz; és ha elválasztod a jót a hitványtól, olyanná leszel, mint az én szájam Jeremias 15:19


Eloszor el kell valasztanom a jot a hitvanytol.Megvizsgalom mi is a jo eddigi tevekenysegemben.
Mi az ami Isten szerint jo?
Eloszor is ami nem valaszt el Istentol
.A kituzott celtol.
Ami Isten dicsoseget szolgalja
Nem rombolja egyenisegem.
S nincs masok karara.


Ennyi jut most eszembe, viszont nyitva hagyom a listat s folytathatjatok ti .
Szoval most en pontoztam milyen szempont szerint fogom megvalogatni a jo dolgokat, de folytatni csak holnap fogom, mert mar ujbol letelt az erre szant ido .Most eppen megyek kimosni egy kis futo szonnyeget.De gondolom egyelore ez is eleg.
Ezt a deli szieszta idejen irtam.
A virag a tavalyrol van a kertembol.

8 megjegyzés:

  1. Am trecut pe aici sa-ti las o farama de lumina in PS.91.Cu mare drag Elena!

    VálaszTörlés
  2. Multumesc Elena!Domnul sa te binecuvanteze!

    VálaszTörlés
  3. Keressem Isten orszagat es az O igazsagat...ez jo!!
    Aztan, Job konyve 22, 21 v.Legy bizalommal Istenhez, bekulj meg vele, mert ennek jo eredmenye lesz.
    Jol ertettem, igy gondotad Iri?

    Kiss B. Ilona

    VálaszTörlés
  4. Keressetek Istennek orszagat es az O igazsagat..ez jo.
    Aztan Job konyve 22, 21 vers.Legy bizalommal Istenhez, bekulj meg vele, mert ennek jo eredmenye lesz.
    Jol ertettem a kerdest?
    Kiss B. Ilona

    VálaszTörlés
  5. Igen, koszonom Ilona.Ez ,hogy keressetek Istennek orszagat es az O igazsagat sok mindent megszur az eletunkben,s elvalasztja azt ami az orokeletre visz attol ami elvesz.
    Jo e szempont szerint vegezni naponkenti munkankat.
    S a jo eredmenyu munkahoz szukseg van bizalomra.

    VálaszTörlés
  6. Küldök egy nagy ölelést!Amikor blogokat kezdtem olvasni ,olyan nőkét követtem akiket ismerek,gyakran találtam 2-3 szavas megjegyzéseket Iritől(azóta sokszor tapasztaltam milyen jól esnek ezek).Kíváncsi lettem ki az akinek a szívébe ennyien elférnek,így találtam ide.Azóta sokszor felüdítettek bejegyzési ,várom a következőket!

    VálaszTörlés
  7. En is batorkodok irni egy par dolgot eloszor szamomra,majd olvasoid szamara ami Isten szerint jo:-SZERETNI ELLENSEGEMET
    -MEGBOCSAJTANI ANNAK KI MEGBANTOTT
    -TURNI A MEGVETEST
    -ORULNI ISTENNEK
    -MEGELEGEDESSEL ELNI
    - ENGEDELMESKEDNI ISTEN AKARATANAK

    VálaszTörlés
  8. Koszonom Evi , kedves vagy!

    Koszonom Eva,ugy van mindezek nagyban elosegitenek a mindennapjainkban.Fontos nagyon milyen lelkulettel vegezzuk dolgunkat,hogy mindenben jominoseget erjunk el.

    VálaszTörlés