2011. február 26., szombat

MINDIG IS SZERETTEM


Megjegyzeseket olvasni, de hogy eppen ennyire megjegyzes vadassza valjak nem gondoltam volna.
Mert ezt teszem lesem a megjegyzeseket, s utana hopp rajuk ugrom s olvasom, s tanulok, okulok,epulok s batoritom magam.
Nezzetek meg ti is ha van idotok ha tevedek.Ket bibliatanulmanyos blogot is kovetek, s amellett, hogy maga a tanulmany sokat jelent szamomra , a megjegyzesek is nagy segitsegemre vannak.


Koszonom Evodia   ,koszonom Kamilla

Az Ur aldja meg munkatokat!

8 megjegyzés:

  1. Eppen igy vagyok en is! Nem sok idom van nappal, ezert csak be-be nezek, inkabb este van idom. A tanulmanyok is nagyon epitok!!!De jo ,sok tanusagos blogok es megjegyzesek is vannak. Teged is kovetlek Iri. Kivanok sok erot es egeszseget, hogy sokaig tudd ezt tenni!!!!
    Aldott vasarnapot!!!...Kiss Balla Ilona

    VálaszTörlés
  2. Kedves Iri! Én is nagyon szeretem olvasni és sokat tanulok (szembesülök) belőle. Evodiát nem ismerem, viszont nagyon szeretném megnézni. Erről a linkről, amit megadtál nem tudom megnyitni. Nálam lehet a hiba? vagy hol keressem Evodiát? Köszönöm: Erika

    VálaszTörlés
  3. Sajnos en is lattam , hogy nem nyilik, de azt remeltem , hogy nalatok megnyilik.Itt kuldom a linket.Budai Evodia Zilahrol.

    http://budaievodia.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm! Sikerrel jártam... Erika

    VálaszTörlés
  5. PACE SI HAR iti trimit din Vrancea cu iubire! Elena.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Iri!
    Vessenek rám kövek, én is szeretek megjegyzéseket olvasni, mert azok is annyira személyesek, sokszor tovább viszik a fő gondolatot. Szóval egyet értek Veled!Csak sokszor elolvasok valamit, meg is jegyzem, hogy erre kellene írni, mert annyira tetszik, úgy egyet értek- de a válasz már általában idő hiányában elmarad.És kicsit késve, de gratulálok a nyugdíjazáshoz és sok erőt, egészséget és tartalmas, nyugodt, békés életet kívánok Neked családod körében! Ami a hitet illeti, én még csak az elején járok, de én is úgy vagyok, ahogy Te írtad valahol, az én férjem sem hívő, nem eröltetem, de nehéz így, sokkal építőbb lenne, ha ő is nyitottabb volna és együtt tudnánk haladni ezen az úton!Szóval ebben is megértelek.

    VálaszTörlés