2010. december 1., szerda

NAHAT, ELHINNE VALAKI

Hogy elszalasztottam az elso izgalmas keresgelest az 1-es zokniban?!
Pedig igen! Resen akartam lenni, de mire felkelt az apro nep, en nem voltam ott!Lejottem meginni kavemat s mire visszamentem haloszobajukba, mar mindenki joizuen ragicsalt, megelegedetten, izgalommal telve.Mar ez is egy meghato kep volt ,de a kezecskek felderito utjat a zokniban elszalasztottam.Dehat meg van 23 izgalmas nap!Talan valamelyiket kifogom.Mit tegyek ha nem egyszerre ebredunk!Megcsak nem is egyszerre fekszunk le.
Koszonom hogy ezt toletek eltanulhattam s van alkalmam ilyen emlekeket allitani unokaimnak.Az orom ragados!
A varakozas!
Minden este olvasunk bibliai torteneteket, van visszakerdezes, van felelet.Minden olyan szep.De csak azert mert a kellemetlen pillanatokat elfeledjuk,tovabb lepunk.
Mert van veszodseg is, de azert sokat fugg a mi hozzaalasunktol s turelmunktol.Hogy bolcsen , szeretettel oldjuk meg a konfliktusokat.Mert ugye van ilyen is mikor a kis meg nem eppen ket eves anyja papucsan eszreveszi a koszt , gyorsan szappant ragad s dorzsoli nagy odaadassal, nehezen mondva le elfoglaltsagarol.Dehat ez csak a legkissebb a sok kozul.Viszont ezek teszik szinesse napjainkat.

A ferjemnek ez az Ige jutott:
Szükségemben segítségül hívám az Urat, meghallgatott és tágas térre tett engem az Úr. Zsolt.118:5
Egy szep kepeslapon.
Adja az Ur hogy elette legyen eleteben, s e varakozas elo legyen.

6 megjegyzés:

  1. A kepek nem most keszultek.

    VálaszTörlés
  2. ha a képek nem is most készültek mégis köszönöm hogy megmutattad öket!Olyan aranyosak...sok örömet nektek továbbra is!:)

    VálaszTörlés
  3. Ámen! Mármint az utolsó mondatodra.

    Ez a zoknis tevékenység nagyon tetszik nekm! :) Áldott adventet nektek!

    VálaszTörlés
  4. hát Iri,szinte végigizgultam veled a reggelt.öröm volt olvasni.még sok ilyen ébredést:)

    VálaszTörlés