2010. november 6., szombat

HA NOVEMBER AKKOR SUTOTOK

Erre alltunk ra mi is ezekben a napokban, mivel a   nagyon finom  ugynevezett kanadai orange sutotokre tettunk szert, s kulonbozokeppen keszitettuk a tesztajat,csak a tok volt egyfelemodon elkeszitve.ez lenne a tok:

                                                           
Az elkeszitesi modja pedig:miutan lereszeltem s egy kis cukorral megszortam,egy labosban 5 kanal cukrot karamelizaltam , majd beletettem a lereszelt tokot.Mezet vegyitettem hozza, majd mazsolat ,aprora tort diobelet,fahejat adagoltam s hagytam jol megdinsztelni.Nagyon finom ize lett.Ezzel toltottem meg az elokeszitett tesztat.
Mindenki kedvere volt, de foleg az unokak elveztek.

S miutan utananeztem mi mindent is tartalmaz s mire is hasznal egybol ertekesse is valt.
Fogyasszatok ti is eloszeretettel.

1 megjegyzés: