2010. november 11., csütörtök

GONDOLOM MAR EMLITETTEM

Hogy ahol jelenleg lakunk egy szasz falu.Ami ra jellemzo hogy egeszseges szep gazdasagok vannak benne, s a visszamaradt lakossag  (a legnagyobb reszt kivandoroltak Nemetorszagba) kioregedett.Nagyon sok temetes volt  miota mi idekoltoztunk, volt ugy hogy hetente ketto is.A legtobb 80 even felul , meg egyesek 90-en is.Hogy mit is akarok ebbol kihozni.
  Ma reggel egy szomszed nenivel talalkoztam, ki a napokban szepen odavagta magat s bizony eleg fajdalmas volt szamara s meg nem eppen jott helyre.Nagyon furge kis no, rohangal, dolgozik, templomba jar, verset ir, s enekel.
S a mostani esesre is megvolt a magyarazata:"Mindegyre elfelejtem hogy mar 85 eves vagyok"
 

7 megjegyzés:

  1. :)))na ez jó!!Jót derültem!

    VálaszTörlés
  2. en is derultem , azert is osztottam meg veletek.

    VálaszTörlés
  3. Tetszik! Ebből az egy mondatából is kicseng a jelleme!

    VálaszTörlés
  4. Elgondolkoztam azon amit irtal.Futkoraszok en is,apolom a
    ferjem, megis lepodok sokszor,hogy nem is all jol ebbe a
    korba.....es egy szep nap felbukok....de annak orulok,
    hogy megertettem ,Jezus Krisztus engem is elfogadott!!!
    udv.Kiss Balla Ilona.

    VálaszTörlés
  5. Tetszett!
    Milyen jó hogy ennyi idősen is így gondolkodik.El kell tanulni a jó példát!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyosan fejezte ki a néni, hogy a testünk öregszik, de a lelkünk nem. :)

    VálaszTörlés