2010. április 29., csütörtök

KI GONDOLTA VOLNA



Hogy ilyen eloszeretettel fogok vensegemre viseltetni kertem irant.En aki annak idejen semmi hajlamot nem mutattam a kerti munkalatok irant.Ahanyszor erre kenyszerultem(szuleim segitesere), hogy gyorsabban teljen az ido magam kitalalt meseket mondogattam magamban, neha egesz sorozatos torteneteket talaltam ki.Ilyenkor nem kellett magara a munkara oszpontositanom s nyugodtan vegeztem azt, eltuntetve az ellenszenvet. Es most ,olyan kedvel vegzem,(igaz a mezei munkat most sem kedvelem, nem is kell vegeznem)
Valosagos kaland szamomra figyelni mikent bontakozik ki ujra es ujra a termeszet minden tavaszon.Eszlelni a kissebb nagyobb magokbol kibontakozo eletet.Olyan csodalatos minkent,utat harcolnak ki maguknak a foldkergen at a kis fejecskek.Minden reggel felmerni mennyit is nottek.Lesni mikor bujik a murok ,petrezselyem,hagyma,salata s igy tovabb egesz a legkesobbi novenyig.
Hogy ebben mennyi izgalom , szepseg rejlik!Hogy is szalaszthattam el eddig!? Hogy is lehetett enelkul szep az elet?
Hat igen ha szemed Istenre megnyilik, megnyilik az O keze munkajara is.Azert olyan csodalatos minden!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogod,azok a szép virágok is...
    Valóban nagy öröm kertészkedni,jó kikapcsolódás,még ha fáradtan érek haza a munkából is.

    VálaszTörlés
  2. Koszonom,az udvaromon virulnak!

    VálaszTörlés
  3. Muszaj volt Kriszta mert mindenfele ujruhaba oltoztek a blogtarsak!

    VálaszTörlés
  4. mostmár kell a bárányhus, mert látom leostyán és zöldfokhagyma már van - ezt csak onnan tudom, hogy húsvétra a bárányhúshoz nagyon keresett cikk a piacon( na meg a sóska is) Csaba

    VálaszTörlés