2009. december 5., szombat

SZERETETTEL EMESENEK

VANILIAS TOJAS KREM (ahogy en csinalom)

Eloszor is odateszek foni 1,5 liter tejet s bele a vanilia rudat(ha van,nalunk mar reg nem lattam)
Majd ket latot felvagok egyenlo kockakra(erre jon majd a forro krem)

Kikavarok 7 tojassargajat 7 kanal cukorral(ez is izlestol fugg).Mikor mar jo habos hozza keverek 8 kanal nagyon jo minosegu lisztet,valtakozva keves hideg tejjel ,nehogy tul kemeny legyen a massza .Ezt az egeszet egy labasban keszitem hogy a tuzre tehessem mikor fo a tej s hozza toltom.(marmint a tejet) Nem egyszerre az egesz adag tejet egyelore csak 1 literrel s kavaras kozben adagolom amint arra szukseg van hogy megfelelo kemenysegu legyen.Igy allando kavargatassal megfozom ,majd a vegen hozzaadom a kemenyre vert tojasfeherjet amihez meg 3 kanal cukrot adagoltam.
Amint mar megjegyeztem ratoltom a meg forro kremet a ket lapra s amasik ket lappal befedem oket.
Mikor a krem kihult egy masik deszka segitsegevel megforditom s ekkor a felvagott lap kerul felul.
Ha valahol nem ertheto kerdezz.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm Iri! Ha elkészítem beszámolok.( Ma volt szüleimnél disznóvágás, így lett egy kis háj is, úgy hogy a közeljövőben megpróbálom.)

    VálaszTörlés