2009. november 14., szombat

MIERT NEM SZERETEM EN A HALAT?




Egyszeru! Mert hal ize van! Ez igaz nem Vicc.
De azert ne ijedjetek meg mert legalabb haromszor egy evben nagyon megkivanom s akkor keszitek mint peldaul ma is.

Ketfele halat is vettem (most hagyjuk a nevet).Vettem mert Alexe hiaba fogott azota nehany kilonyit, mig hozzank eljut megevodik(ott kicsitol nagyig, szomszedtol tesverig s meg nehany misszio munkas mind fogyasszak) semmi problema a halizevel.


Na de most en ezt a ketfajta halat felosztottam mostanra s maskorra(a hutobe ment),a mostanit pedig ugyancsak ketfele osztottam,espedig egyszeru prezlisen sutottem a masikat pedig beraktam szepen a tepsibe ugy legalabb sokadmagaval hogy ne unja el magat:karikara vagott citrom,bruxellesz,karfiol,zeller,paprika,fokhagyma s be a sutobe.
Oh s a murkot hol hagytam?Na mindegy kimaradt.Nem az irasbol hanem a tepsibol.

Igy mar meg is tudtam enni mert nem is volt olyan hal ize.Finom volt.S nem is kellett elosszam senkivel mert ferjem is meg Miriam is inkabb a prezlisbol evett.
Na azert van egy kis jatek is .Milyen halakat vasaroltam?A kep mutatja.


Kellemes aldott vasarnapot!

9 megjegyzés:

  1. Én sem szeretem a halat, a szaga miatt. De rántva megeszem a csont nélkülit(ha más készíti).

    A fiúk segítségét kértem a játékhoz. A felső kép szerintük: BOTOS KÖLÖNTE (Cottus gobio), a második meg hering. Azt mondják még, hogy a hering csakis konzerv lehetett, mert az tengeri hal.

    VálaszTörlés
  2. Sajnalom nem talaltak el, s nem konzerv, mert fagyasztva oceani,tengeri jelen van az aruhazakban.Meg varok.

    VálaszTörlés
  3. A mi tippünk süllő és szardella. :)

    VálaszTörlés
  4. Annyiban eltalatad Emese hogy rokona a sullo

    VálaszTörlés
  5. suger es balin, amennyiben segit a Halasz nevem, na de segitett a fiam:)

    VálaszTörlés
  6. es en szeretem a halat, kulonosen ahogy a kedvesem kesziti,malelisztbe martva, egy par oraval sutes elott be fuszerezi( so, bors) hagyma karikakat vag koze, es mikor suti malelisztbe martja. Vegul a hagymat is megsuti es citrommal szalmakrumplival talalja:>O Nagyon finom...igazi Halasz.

    VálaszTörlés
  7. Bizony Johanna finom is .Kosz a valaszt

    VálaszTörlés
  8. Na en errol lemaradtam :)
    Nem voltam netkozelben csutortok ota... De en sem tudtam volna a halak nevet, esteleg a Dragam megmondta volna...
    O szeret horgaszni, de en vagyok az, aki szereti a halat enni.

    VálaszTörlés