2009. november 5., csütörtök

MESE VAGY VALOSAG?

Ezt a kerdest intezem hozzatok.Mennyire is tettetek eletelemetekke ezt az egyeltalan nem meset hanem teljes valosagot hogy Isten angyalokat kuld szolgalatunkra? Mert az ő angyalainak parancsolt felőled, hogy őrizzenek téged minden útadban.Kézen hordoznak téged, hogy meg ne üssed lábadat a kőbe." Zsolt.91:11
. Avagy nem szolgáló lelkek-é mindazok, elküldve szolgálatra azokért, a kik örökölni fogják az idvességet?Zsidok 1:14

"Áldjátok az Urat Ő angyalai, ti hatalmas erejűek, akik teljesítitek az Ő parancsait, hallgatván az Ő rendeletének szavára. Áldjátok az Urat minden Ő serege: Ő szolgái, akaratának teljesítői
Ez nagyon tetszik nekem:hatalmas erejuek

Mennyire sugalmaz biztonsagot ez mindennapi eletunkben?
A mi sokszor olyan banalissa tett hetkoznapjainkban gondolunk-e arra milyen csodalatos vilag vesz minket korul?
Merunk-e tullatni azon ami latszik?
Igaz hogy ebben a lathatatlan vilagban nagy szellemi harc folyik De Persiának fejedelme ellenem állott huszonegy napig, és ímé Mihály, egyike az előkelő fejedelmeknek, eljöve segítségemre, és én ott maradék a persa királyoknál; Daniel 10:13
Milyen jo tudni hogy:. Az Úr angyala tábort jár az őt félők körül és kiszabadítja őket Zsolt.34:8
Volt-e mar ilyen megtapasztalasotok a mindennapi eletetekben?
Nekem igen.Nem is egyszer.
De most csak egyet irok le.
Akkor meg negy eves legnagyobb unokammal tartottam hazafele a szuleihez, s vonattal utaztunk.Csak ketten voltunk a fulkeben s gondtalanul nezegettunk ki az ablakon,felelve unokam ezernyi kerdesere.O leginkabb labon allt az ablak elott hogy jobban lathassa a tovarohano tajat, ahol minden szamara elmeny volt .Mikor a baleset megtortent eppen csak leult a padra.Mindjart mikor a Szaszsebesi allomasbol kiindult vonatunk,hirtelen fulsiketito nagy zaj torte meg kettonk csendjet.Pillanatnyilag nem is ertettem mi tortent,de felocsudva lattam hogy egy ko nagysagu lyuk van az ablakon abban a magassagban ahol unokam feje allott volna ,s szerte uvegdarabok, s fulke egyik sarokjaban egy ko nyugodott a padon.
Most aztan ra is jottem mi tortent s hirtelen ez az ige jutott eszembe:. Az Úr angyala tábort jár az őt félők körül és kiszabadítja őket(a roman bibliaban veszedelem all)
S halat adtam az Urnak hogy elharitott egy ilyen veszedelmet.Mi is tortenhetett volna ha o vagyis unokam) nem ul tortenetesen, meg azert is halat adtam hogy nem ult senki abban a sarokban ahova kikotott a ko.

Ha van nektek is ilyen tortenetetek irjatok.Hadd tudatosodjek bennunk az hogy eletunk nincs kiteve a veletleneknek hanem Isten kezeben van.

7 megjegyzés:

  1. :) a napokban Az angyalok világa c. könyvet olvasom A.C Gaebelein-től. Minden kérdésre IGEN a válaszom:). puszi

    VálaszTörlés
  2. tapasztaltam én is az "angyalsereg" csodálatos védelmét életemben. Egyik legkedvesebb zsoltárom a 91., ahol azt írja, amit te is leírtál, az első igeversben.

    Én a kórház falai között tapasztaltam ezt meg, igaz, csak 5éves voltam, de tisztán emlékszem arra, hogy elképzeltem magam előtt, ahogy ott fekszem az ágyban, és angyalok vesznek körül. Úgy, hogy még a bacilusok és a vírusok is "elszállnak", amik meg szeretnének támadni:P
    Gyermekfejjel így képzeltem el. Ez az eset mélyen rögződött bennem azóta...

    VálaszTörlés
  3. Koszonom valaszaitokat,bizonyara jo a konyv Noemi,en nem olvastam.
    Kriszta,bizonyara ugy van ahogy megtapasztaltad mert csodalatos vilag all rendelkezesunkre, azoknak kik Istent felik.

    VálaszTörlés
  4. Leírok egy esetet mikor különösen nagyon éreztem azt, hogy az Úr angyalai vesznek körül. Tavaly tavasszal volt egy balesetünk (az első és remélem az utolsó is) mikor belénk repült egy autó...éppen, hogy elindultunk Debrecenből Bölönbe...egyikünk sem volt hátul bekötve... indulás előtt helyet cseréltem bátyámmal, mert nem szeretek középen ülni, bár mikrobuszban ott is kényelmes...de nem akartam akkor. Így édesanyám mögött ültem. És ez sem volt véletlen, mert pont anyukám ülése fogott ki engem (utána pár napig kék volt az arcom) bátyám meg szinte elől a műszerfalnál kötött ki, alig tudta megtartani magát...a kocsink totálkáros lett, de mi mind épen szálltunk ki a kocsiból és a zúzódások megsem kottyantak ahhoz a tudathoz képest, hogy élünk:D Akkor kaptam ezt az igét: "Szeret az Úr azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma: minden reggel megújul."Jeremias siralmai 3:22-23
    Az Úr angyalai voltak akik megtartottak minket és megóvtak...az Úr irgalmából, mert nagy az Ő hűsége.
    Ennek ellenére haza mentünk a másik autóval:) És igen egy áldott húsvét volt!:)

    VálaszTörlés
  5. En is tapasztaltam mar az angyalok jelenletet! Minden ketseg nelkul hiszem, hogy Isten neha rajtuk keresztul munkalkodik korulottunk!

    VálaszTörlés