2009. június 25., csütörtök

MIKOR KEZDODTEK

A korral jaro tunetek? Bizony mar lejart a megigert tiz ev.Vagyis olyan 45 ev korul.A szakertok ezt premenopauzanak nevezik.En inkabb a sunyi szornyeteg nevet adnam neki mert olyan suttyomban jon,hivatlanul.Feluti a fejet.Szaglaszik ,nezelodik,erezteti jelenletet,persze panikot idezve az alanyban.Hat az alany most en lennek.
Boldog ujdonsult kereszteny voltam .Urammal szemelyes ,mondhatom szoros kapcsolatban,olyannyira hogy semmi problemamat nem oldottam meg egyedul hanem mindent azonnal az Ur ele vittem s O volt az Ki Igeje altal azonnal szabaditott kellemetlen helyzetekbol.Nem vettem semmi olyan dontest amirol nem voltam meggyozodve hogy az Ur akarata.Nehogy valaki felreertsen s azt gondolja hogy egy olyan passziv allapotban voltam hogy csak vartam olembe pottyanjon minden.Nem ,ugy kepzeljetek,mint egy gyerek aki jatszani kerezkedik szulojetol de nem megy amig a szulo bele nem egyezik.De jatszani o jatszik.Szoval valahogy igy.Meg adok egy peldat erre,elo peldat amit megeltem hogy kepet alkossatok arrol milyen helyzetben voltam.
Annak idejen meg Kolozsvarra jartam a gyulekezetbe(gyulekezet ahol bemeritkeztem)
Legalabb ketszer egy honapban felmentem.Egy alkalommal ujbol elhataroztam hogy elmegyek, egy vasarnap, de nem egyedul ketted magammal.Amint vettem az elhatarozast mintha nem lettem volna meggyozodve hogy az Ur akarata hogy ez alkalommal menjek.Ketsegeim voltak.De ennek ellenere elmentem.Mar az indulastol minden fonakul ment egesz odaig hogy hazajovetelkor lekestuk a vonatot, s ezaltal ejjel 12 meg Tovisen voltunk s legalabb 3 orat kellett varnunk az osszekottetesre.Annyira hozza voltam szokva hogy az Ur amikor akarataban jarok minden lepesem egyengeti hogy teljesen felborult bennem az egyensuly ,mikent tortenhetett hogy ebbe a lehetetlen helyzetbe kerultem.S imadkoztam s kertem az Urat vigyen ki ebbol a nehezsegbol,s ekkor vilagossag gyuladt bennem,nem kellett volna utra kellnem.Bocsanatot kertem az Urtol megbantam engedetlensegem, s orommel mentem ki az allomas hata moge ahol egy kocsi eppen Gyulafehervarra indult,s olyan kedves volt az illeto hogy minket is felvett s egy felora alatt hazaertunk.
Hat ezt akartam erzekeltetni,milyen aldott szemelyes kapcsolatom volt az Urral, s eppen ezert varatlanul ert hogy olyan allapotba jussak mintha nehez vad nehezedne ram.

Mara ennyit.Folytatom az erzelmi vilagom leirasaval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése