2009. június 26., péntek

MI IS EZ A SZORNYETEG?

Nem tudtam mert olyan varatlanul ert mint lattatok a paldabol eppen milyen lelkiallapotban voltam, s csak egyszeruen beallit ez az aldatlan allapot ,mintha szivna eletkedvem.Nehez szomorusag ulte meg lelkiallapotom,valami nehez mely belulrol tamad, s mintha akaratodon kivul eloskodne ott rajtad.Olyan "nincs semmi kedvem" allapotot eredmenyez,s ketsegbeesest hogy mi is lehet ez.Persze hogy eloszor is arra gondoltam hogy valami bun utotte fel a fejet eletemben s kezdtem darabokra szedni min dent hogy valamit felfedezzek.De apro hibak,szokasok,mely ilyesmiken kivul nem talaltam,melybol megtertem, s vartam az eredmenyt.Mikor azt gondoltam kesz ,helyreallt az egyensuly kezdodott minden elolrol.
Ez az egesz persze nem 1-2 nap alatt zajlodott hanem idoben elhuzodott, s en nem tudtam mi tortenik velem ,beszelni sem nagyon mertem rola mivel ki is ertett volna meg,esetleg furcsan neztek volna.
Hat ezt valahogy ugy ertsetek,hogy lassan lassan mintha elfogyott volna eletkedvem,volt olyan hogy megebredtem reggel s egyszeruen undort ereztem meg arra is hogy a seprut kezembe vegyem .
Ugye hogy ezek a tunetek depresszio jelei,dehat mi tortenik akkor ha nincs erre semmi okod ,mi valtja ki.De mi tortenik akkor ha nem is tudod mi tortenik veled,s ahogy telnek a napok,hetek,honapok s meg kell vivnod a mindennapi harcot,egyszeruen panikba esel ami benned novekszik s meginkabb sulyosbitja a helyzeted.
Nyugodtan elmondhatom ha nem az Urban biztam volna s nem vele beszeltem volna meg nap mint nap allapotomat elvesztem volna nehezsegemben.Mert emberi segitseg.........akkor jott nemileg mikor errol leirasra akadtam.De ezt majd folytatom.

4 megjegyzés:

  1. ez csak a klimaxnál jelentkezik? mert tudom, miről írsz. "minden ok nélkül" történik... és kegyelem,ha túl lépek rajta. nem egyedül.
    legtöbbször egy-egy áldás, győzelem után követekezik. pl a tavaszi női csendesnapok sorozatos szolgálata után...

    VálaszTörlés
  2. Nalam a klimax valtotta ki ezt az allapotot,viszont nem kizart hogy a szellemi erzelmi tulterheltseg is "ledoltson",habar nalunk noknel meg lehet mas is a kivalto ok.Hallottam olyasmit valahol"hivok?nem lehetnek depresszios allapotban"pedig van ra pelda az Igeben is.Illes,David s lehet mas is.Csakhat nem lesz urra rajtunk mert van aki harcoljon ertunk.En nem allithatok fel sem szabalyt sem diagnosztikot eppen azert meselem mindezt el ha valaki atesne vagy esik ezen ,ne hagyja magat ketsegbeesesbe kergetni.Van kiut.Meg csak az elejen tartok a beszamolonak.

    VálaszTörlés
  3. Iri drága! Vajon ez a depresszió a klimaxnak tudható be,vagy valami más dolog is áll a háttérbe? Nincsen véletlen pajzsmirigy elégtelenséged.Az is hasonló tüneteket produkál.Szakorvosnál nem voltál?

    VálaszTörlés
  4. de igen voltam,de sajnos ok nem voltak segitsegemre,amugy is mar tul vagyok rajta ugy ahogy a szakorvos megjosolta hogy 10 evig is elhuzodhat.Az Ur legyen aldott mert O adott erot hogy atveszeljem.Azert is van batorsagom leirni hogy masokat is segithessek.

    VálaszTörlés