2013. január 16., szerda

MA MEGINT EGY OLYAN NEM TUDOM MIT FOZZEK

Napom volt , s ilyenkor gyorsan eloszedem, a "barmikor jol jon" gyors receptemet.Errol mar irtam, krumplitojasfokhagyma kisutve , paradicsomszosszal talalva.A nyersanyag keznel van(hala az Urnak mar tojnak tyukocskaim) s keszitese gyors.Ennyit az ebedrol.
Szeretnem megkoszonni jokivansagaitokat, s hogy egyutt ereztetek velem, nagyon meghatott, hogy ilyen nagyszamban latogattatok el ide.Koszonom.
Hala az Urnak sokkal jobban erzem magam, meg kohogok , de ezt el lehet viselni, vegul is a sok tea meg egyeb termeszetadta gyogymod mellett szedtem-szedem az Ospen tablettakat.
  Most pedig szeretnek egy vallomast is tenni, mikent dolgozott az Ur velem ezekben a napokban.
Nem tudom mas nyugdijas , vagy otthon ulo no, hogy van ezzel, de szamomra problema az, hogy nem leve szigoru programhoz kotve , ugy osszam be idomet, hogy ne fecsereljem el,s ne kelljen este onvaddal lefekudni.Mert hajlamos vagyok arra, hogy bovolkodve az idoben(nem mindig) elkenyelmesedjem.Ezen a telen ez igazan problema mert nincs egy unoka sem nalunk s nem vagyok az ovoda programjahoz kotve.S a legnagyobb problema azt jelentette szamomra, hogy megengedhettem magamnak, hogy a gep elott is tobbet uljek, s meg akkor is ha nagyon leritkitottam a " bemenelt" (ami konnyu, nehezebb inkabb a " kijovetel") neha azert ott feledtem magam a Facebook vonzo kepei elott,s megha fulhallgatoval zenet vagy eppen predikaciot hallgattam, ez nem nagyon hasznalt lelki eletemnek.
Vasarnap ejszakam almatlan volt, s nagy buzgon imadkoztam az Urhoz mikent valtoztassam ezen.Meg nem vagyok megerve arra( ha erre szukseg lesz), hogy veglegesen lemondjak, mert sok jot es hasznosat adott a net nekem,de talan a Facebookkal szakitani kene?
Ekkor jott a gondolat, hogy bizony jonehany honap ota semmifele bibliatanulmanyt nem kovetek,(megszakotottam a blogon is) ami szamomra mindig buzgo szellemi eletvitelt jelentett.S akkor elhataroztam, hogy reggel utananezek egy tanulmanynak s hagyom , hogy az vezessen s ennek alapjan vegyem a donteseket.
Reggel mikor felkeltem, a postafiokomban egy felhivas vart H.Kammillatol egy ujabb tanulmany sorozatra a FF-n belul.Kepzelhetitek, hogy megorvendtem.Igy nemcsak a bibliatanulmany oldodott meg hanem az idom jo beosztasa, mert ma reggel imadsag kozben ezt az annyiszor hallott Iget kaptam az Urtol, mint Ujat:
Taníts minket úgy számlálni napjainkat, hogy bölcs szívhez jussunk.

S arra kerem a Mennyeknek Urat , hogy teljesse tegye bennem Igejet.Hadd eljek eszerint.

Es ez lesz 2013 mottoja szamomra!

5 megjegyzés:

  1. Hála!Tényleg csodás!
    Nagyon örülök,hogy jobban vagy!!!!

    VálaszTörlés
  2. Drága Iri! Hogy van ez pontosan ez a "krumplitojasfokhagyma kisutve"? Elkérhetem az arányokat:miből mennyi kell? Szeretem az ilyeneket!Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mammka draga!Tudod inkabb "szemre keszitem.Leirom mennyit hasznaltam ez alkalommal.Ket jo nagyocska nyers, hejatol megpucolt krumpli a legkisebb lyuku reszelon lereszeltem,fokhagymat izles szerint reszeltem bele, sot,borsot, majd 4 jol felvert tojassal osszevegyitettem (tobb tojast hasznaltam mint keri a recept mert izlesesebb)es serpenyoben , forro olajban kisutottem, mindket oldalan, nem tul gyorsan, hogy legyen ideje a krumplinak atsulni, mert ugye a tojas sokkal hamarabb pirul.Hat ennyi lenne.Orvendenek ha kedvedre lesz.Tudod az eredeti recept hagymaval volt , de mivel a majnak nem tetszett fokhagymara valtottam s jobban is szeretjuk igy.

      Törlés
    2. Nagyon kedves vagy,köszönöm szépen!!!!!Picikét hasonlít a tócsnihoz.

      Törlés