2012. augusztus 2., csütörtök

VALAMI(VALAKI) LOPJA AZ IDOMET!

Mert egyszeruen nem ertem,hogy lehet, hogy ilyeeeen soook (nyugdijas ) idobol nem jut mindenre!A "mindenre" alatt ertem, a fontosabb,elsorendu dolgaim .Este viszont azon  veszem eszre magam , hogy bizony nagyon sok elmaradt.
  Miert van ez igy?Ki mondana meg? Ugy erzem , hogy a bloggolast is hanyagolom, ezen a ket elore elhatarozott teman kivul(meg jo , hogy elkoteleztem magam, mert maskent ki tudja...) meg be koppintok ritkan egy - egy rovidke, bejegyzest s ezzel el van intezve a bloggolas.Pedig temak szuletnek , nap kozben, este  , almatlan ejszakan, de aztan mikor gep ele kerulok nagy sietve , vegig nezek mindenen, s marad a bejegyzes....maskorra.
S ugye nem mintha nagyon sok lenne a munka a haz korul is , mert ugye ez a szarazsag nem sok munkat ad a kertben, meg a tobbi munkat is szep rendben , csendben vegezhetem, s megis,ugy erzem , hogy tul rovid egy nap, s meg kellett volna...
 Sa kkor , hol az ido?Ki , mi lopta el ?
S nem feltetelenul a fizikai munkara, napi teendokre gondolok, hanem szellemi, lelki, kapcsolatapolasi munkara.De az ido rohan , rohan,engesztelhetetlen,s gyul a hianyerzet bennem.
Amugy is tudom , hogy ti is igy vagytok ezzel.

Vagy talan a rokak lennenek a hibasak:
Fogjátok meg nékünk a rókákat, a rókafiakat, a kik a szőlőket elpusztítják; mert a mi szőlőink virágban vannak.

1 megjegyzés:

  1. Ezzel én is így vagyok. Itthon vagyok, még csak egy fő után kell főznöm, takarítanom és egyebek...és mégis mindig úgy érzem nem elég a nap. Gyengém a jó időbeosztás. Elidőzök a gép előtt, ezzel-azzal. De sosem unatkozom! Az biztos! Nem tudok, mert mindig kitalálok valamit, megváltoztatom a helyét ennek annak, sütök valamit, dekorálok valamit, készítek valamit és remélem hamarosan varrni is fogok:) csak ahogy meghozták a gépem elromlott..:( Várom, hogy megcsinálják. Szóval ez már csak így lesz...de fontos a praktikus és bölcs időbeosztás, amihez minden nap kérem Isten segítségét.:)

    VálaszTörlés