2012. augusztus 10., péntek

MINTEGY MAGAMNAK MONDOM

S kicsit nektek is megsugom , nem is akartam keszulni semmivel szulinapomra
De ez a ket draga annyira varta , hogy unnepeljenek
 Hogy erettuk unnepellyesse tettem az amugy hetkoznapi asztalt
Na meg az Urnak is halas voltam ezert az szarazsagban ramzudult viragozonre, meg az irgalombol kapott evekert , csaladomert, meg ujjaszuletesem altal annyira kitagult csaladomert, hogy vegulis lett egy kis szulinapozas.Ugy csendben,negyesben , de halas szivvel.

13 megjegyzés:

  1. "Áldjon meg téged az Úr és őrizzen meg téged"
    Boldog Szül9napot:))))

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen egészségben, kegyelemben!

    VálaszTörlés
  3. Az Úr áldása legyen rajtad életed minden napján!

    VálaszTörlés
  4. Bine te-am regasit, scumpa mea Iri! Binecuvantari!

    VálaszTörlés
  5. Isten éltessen drága Iri!Akkor te is augusztusi vagy....
    Én néhány éve kitaláltam azt,hogy szülinapom napján keresek valami szép helyet, idén Tata volt, és férjemmel töltjük.DE a lánykám annyira akart ünnepelni!:)Így lett egy családi is, ami hála az Úrnak nagyon kedvesen sikerült!Olyan jó volt a drágáimmal lenni!

    VálaszTörlés