2012. február 4., szombat

DRAGA ELENA!

Doresc sa iti dedic aceasta postare, ca raspuns la Prietenia ta  pe care mi-ai aratat.Ai fost pentru mine o mare surpriza de cand ai aparut prima data la mine pe blog cu urarile tale de bine si binecuvantarile pe care le aduceai de fiecare data.Am fost placut surprinsa stiind ca nu este usor sa treci de barierele limbii , si totusi ai venit sa-mi citesti postarile.Multumesc.
De aceea simt nevoia sa-ti dau detalii despre acest al doilea blog al meu si cum a luat ea fiinta.S-a intamplat in iunie 2009 in urma unor comentarii intre noi surorile despre neajunsurile noastre , de fapt imperfectii care poate sa ne impiedice in slujire.dar ele sant talente innascute sau nenascute si nu putem sa ne facem vinovate pentru ceea ce nu avem, dar vinovate daca nu folosim pe cele pe care le-am primit.Aici pe acest blog putem sa ne impartasim experientele prin care trecem, sa incurajam si sa ne mangaiem cu mangaierea cu care am fost si noi mangaiati cand treceam prin felurite incercari.2Cor.1:4
Titlul ascunde in el menirea:SlujitoareleimperfectealDomnuluiperfect-si asa s-a nascut Clubul- Iri, bineinteles dupa celalalt blog Aldasszomj-adica tradus Setedebinecuvantare-unde doresc sa-L glorific pe Cel care mi-a dat sens vietii mele.Postez mai mult studii biblice pe care le urmaresc si eu, dar postand aici sant mai consecventa si ma motiveaza mai mult sa duc la capat.
   Ma bucura mult prietenia ta si am o mare placere sa te vizitezi si sa citesc poeziile si sa admir pozele tale , dar totodata si comentariile imi sant de folos.S ma bucur de aprecierea de care te bucuri.
Elena,santem prietene pentru ca El ne-a numit mai intai prieteni ai  Lui.Este o mare onoare pentru noi si aceasta sfanta prietenie al Lui ne leaga si pe noi -toti cei care Il iubim si santem iubiti de El-laolalta .
          MULTUMESC PENTRU PRIETENIA TA!

Primeste aceasta floare a soarelui stii tu de ce,ca semn al prieteniei.

     scuze pentru eventualele greseli gramaticale                                         

2 megjegyzés:

  1. A spune un simplu Multumesc, mi se pare prea putin si nu reuseste sa redea sentimentul pe care-l incerc acum, dupa ce am citit frumoasele tale cuvinte. Ma simt onorata pentru prietenia ce mi-o porti si sufletul meu se bucura, caci nu m-am inselat cu privire la tine Iri.
    Am copiat fotografia si am s-o depun la loc de cinste pe blogul meu.
    Dumnezeu sa-ti faca parte de mangaieri si multe binecuvantari draga mea.

    VálaszTörlés
  2. Multumesc Elena!Sentimentul este reciproca!

    VálaszTörlés