2012. január 12., csütörtök

BUVARKODTAM A MAMMKA MEGJEGYZESE FOLYTAN

Es erdekes kovetkeztetesre jutottam.Beirtam a keresobe magyarul a  nevet es EZT  kaptam.Szoval ami azt illeti Mammka nem tevedtel.Beirtam romanul is a nevet a keresobe es en sem tevedtem mert EZ lett az eredmeny.Ugyanaz a virag mint az enyem csak ez Plumbago a masik pedig Agaphantus.Hasonlitanak s megis sok mindenben elteroek.A levelek, es a virag is husosabb.
A kepen van az en viragom.Igaz teli valtozatban , mert nyaron nagyon bokros es magasra no, tele viraggal.
Hat ez lenne,en megmaradok ezzel a nevvel mert az elado is igy nevezte.


4 megjegyzés:

  1. Sajnos, nem igen értek a virágokhoz. Szeretem őket, van is több fajta, de van, aminek még a nevét sem tudom:)

    VálaszTörlés
  2. iri! Jól teszed,hogy maradsz a nevénél,hiszen olyan szép!!!!!!!Nekem 1x volt a húsos levelű szerelemvirágom, annyira szerettem egy nyáron át, de nem sikerült áttelelteni sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat en is sajnalom!Majd a nyaron keszitek rola kepet!

      Törlés