2011. december 17., szombat

NEHA UGY NEKILENDULOK

Mint egy lancra kotott kutya (bocsanat, ennel szebb hasonlat nem jutott eszembe) s megfeledkezem , hogy csak addig lendulhetek ameddig ez a .?...eves testem engedi(nem titok de a titokzatossag kedveert van a jel) (kutya eseteben  lanc).Oh pedig a szivem , lelkem ugy szeretne ha fekezhetetlen lenne(tenni mindazt ami szep es jo)
Meg oda is kiterjed a figyelme , hogy milyen jo lenne ezt vagy amazt minden aggodalom , felelem nelkul megenni vagy meginni anelkul, hogy utana tul nagy lenne ez vagy amaz ertek, fajdalom.Ez persze csak a legkisebb a vagyak kozul, de ez is egy vagy ami visszadereng a szep (?) regi idokbol, mikor meg ilyen jelek nem utottek fel fejuket ebben az elmulasra itelt testben.Amikor meg azt fajlaltam, hogy nem eleg hosszu az ejszaka ,meg a nappalok is tul rovidek, most viszont gyujtogetem az almatlan ejszakakat, melyek csak arra jok , hogy ertekelni tudjam azokat melyeket atalszom.S a jo kozerzet , testi eronlet halaval tolt el , mert ugyebar most mar ismerem az erem masik oldalat is.
  Kesz , kipihentem magam, megyek kekszet sutni( ha szep lesz megmutatom nektek is)
                                                   

3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, így vagyunk ezzel egy bizonyos kor után. Főleg - mint nálam - ha az egészség megromlott.
    A kekszet nagyon várom:)

    VálaszTörlés
  2. Meg se fordul a fejemben, hogy nem látjuk a kekszet... Tuti szép lesz! (és biztosan finom is!) Erika

    VálaszTörlés
  3. Na ugy kell nekem , most aztan szedjem a kekszet elo!

    VálaszTörlés