2011. december 20., kedd

HAJAS TESZTA RECEPT LEPESENKENTI LEIRASA

 A 0.700 kg hajat osszedolgozom 0,200 kg liszttel,0,800 kg lisztet 2 tojassal es ecetes vizzel eleg kemeny tesztava gyurok.
 A tesztat 3 egyenlo reszre , mig a hajat 9 egyenlo reszre osztom.
 Kinyujtom az elso cipot es megkenem egy csomocska hajjal.
 Jobbrol balra hajtom
 Majd balrol jobbra
 Lentrol fel
 Majd fentrol le hajtom,Ezt a muveletet elvegzem a masik ket cipoval is es egy fel orara a hutobe teszem pihenni.Majd meg ketszer elvegzem ezt a muveletet, mig a haj mind elfogy,
Ez a pihent teszta a masodik kinyujtas utan.
 Ket ora pihenes utan forro kessel felvagom,tetszes szerint toltom,izzel, dioval, rahattal.
 Behajtom  s megsutom.
A vegeredmeny.

5 megjegyzés:

  1. Csodás, gyerekkoromban rengeteget ettem, anyukám is majdnem így készítette. Köszi, hogy feltetted, szép emlékeket idézett fel bennem:)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülök a hájas tészta lépésenkénti bemutatásának, mert nekem is a nagymama által él gyermekkori emlékként. Nagyon sok fiatal nem ismeri már ezt a tésztát, én el is mentettem magamnak a készítését... Köszi: Erika

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szivesen, s orvendek , hogy vegulis hasznos volt

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a képeket.

    VálaszTörlés