2011. november 22., kedd

NEHANY NAPOT EGYEDUL

Voltam itthon, a ferjem elutazott.
Ez ido alatt megtehettem egy reg igert latogatast(nem mintha o nem engedne, de nem akarodzik elmenni hazulrol),az orvosnal is voltam (ketszer is de hol egyik , hol a masik papirt feledtem itthon) .Holnap kezdem elolrol, remelem nalam lesz minden(majd veszek pluszba is nehanyat a biztonsag kedveert.
Elkeszitettem a Miriam tortajat is( szulinapja lesz) Ma postara tettem(ne csodalkozzatok, nem az elso )
Egy katicabogarat fabrikaltam, szep piros szarnyakkal, fekete potyokkel , meg nagyon finom csokolade kremmel( a kep sajnos elmaradt)
A ferjem az este mikor hazaerkezett benez a hutobe s azt kerdi: Mi van ezzel a teknosbekaval itt?(BUFF)

EZERT EDEMES VOLT PIROS SZARNYAT FEKETE POTTYOKET RAKNI NEKI!
(hogy vegul bakava legyen , mint a mesebeli herceg)
DE VARJUK KI A VEGET:KI TUDJA MINEK LATJAK AZ UNOKAK!!



Szembetuno a kulonbseg.De ha nem fenykepeztem nincs bizonyitek.

kepek innen

4 megjegyzés:

  1. Viccesek vagytok:). Lehet, hogy csak lesz róla képed amikor a gyerekek lefotózzák. Akkor majd mutasd meg, jó?

    VálaszTörlés
  2. Remelem , meg lessz idejuk kepet kesziteni.Akkor felteszem.

    VálaszTörlés
  3. :)))))nem lesz abból fotó, bár talán mégis, amíg a gyertyák égnek.Biztosan fincsi,így hamar el fog fogyni.:)
    Postán tortát küldesz? Nem semmi!!!!!Ügyes vagy!Kiváncsi vagyok,hogyan tudod csomagolni.
    Szóval teknősbéka...:))))Pasi.:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mammka!Azt ugy csinalom, hogy olyan kremmel toltom ami nem romlik, majd a karton dobozt ugy valasztom, hogy szorosan alljon benne, ne mozogjon, persze mellette meg egy-ket dolog elfer, hogy nagyobb legyen az orom, eddig meg jol ment, ez talan a negyedik.

    VálaszTörlés