2011. szeptember 13., kedd

MI AZ AMIROLKEPESITEST NYEREK ITTLETEM ALATT?


Mint azt megigertem, hogy beszelek arrol,hogy mi is van meg felugyeletem alatt az unokakon kivul ,most megmutatom.
Ez pedig abbol all ,hogy minden reggel enni es inni adok a galamboknak.Persze nemcsak ugy egyszeruen ,hanem az ivovizbe jar mindenfele adalek,mililiterben merve,meg neha a gabona magvakra is.Van erre nekem egy mindennapos listam,mert anelkul nem tudnam tenni.Meg amint latjatok segitsegem is van.Nem tehetem semmire kezem,hogy ne lenne Jozsue ott"en ,en"segitokeszsegevel.
Ezt a munkat reggel 7ora elott vegzem mert 7/30 -kor mar ebred Peter is es keri hangosan az uveg tejet(port) amihez harom kis kanal bebi pehelyt keverek(vagyis 7 gabona pelyhet)Ezt ehesen kiissza,majd egy felora utan vissza alszik ugy 10 oraig ,mikor is kapja a masodik etelet,ami gyumolcsbol meg yoghurtbol all,meg keves pehely ,vagy eppen keksz.Ezutan 1-2 orat jatszadozik,majd ujbol alszik .Felharomkor  kapja az ebedet,ami zoldseg keves hussal,vagy tojassal.Mikor hogy.Majd delutan otkor ujbol kiissza a 210 ml tejet.Delutan meg elalszik 1-2 orat, hetkor a vacsora ,majd lefekves elott meg egy uveg tejet kap.S kialussza az egesz ejszakat.Persze ,hogy estefele a delutani huvoson,levegozzunk az udvaron.
   Ezek kozott pedig a tobbi harommal foglalkozom.Tisztalkodas, etetes,olvasas(persze en),jatek.Megatobbi ami a konyhai es szobai munkahoz tartozik
( Most azonnal  megyek s pankot sutok.)
De amint emlitettem segitsegem erkezett,ez  Raul fogadott lanya, egyben  testverno is,s a gyermek misszioval foglakozik ,s arvahazban nott fel.

Na es lassan a harmadik nap vegere erunk.A tizbol.Meg egy keves s visszafele szamolunk.Most talajatok ki ki is varja jobban?A gyerekek,a szulok,vagy nagymami?

3 megjegyzés:

  1. Minden elismerésem Íri a tied!Sok erőt!

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem mindenki várja,de szép emlékek gyűjtésének az ideje is ez,kívánom legyen belőle minél több.

    VálaszTörlés
  3. Koszonom Gyorgyi,viszont a tietek semkis munka, s azenyem csak ideiglenes.
    Ugy van Evi.A viszontlatas orome mindennel feler!

    VálaszTörlés