2011. június 16., csütörtök

TELNEK A NAPOK EGYMAS UTAN

Minden kulonosebb esemeny nelkul ( ha a holdfogyatkozast ide nem soroljuk)
  Vegezzuk csendben dolgunkat, ami jocskan akad, megha csak mi ketten vagyunk is,de a kert, udvar, konyha.telire valo keszulodes(tuzifa hasogatas) felemeszti idonket.Szinte nehez elhinnem , hogy megint eltelt 6 nap anelkul , hogy ide irtam volna.Igaz , hogy lejegyeztem valahova nehany gondolatot, remelem osszefog allni egy bejegyzes erejere, csak eppen osszekell szednem jobban gondolataim.
Mar annak is orvendek, hogy energiam van arra , hogy olvassak s megjegyzeseket osztogassak.
Megvivtam a harcot a gazzal a kertben, ugyhogy most mar lehet a hazra is osszpontositani, mert itt is kezd gyulni a tennivalo.Mar kibujtak a fecskefiak is.
  De kozben olyan halas vagyok az en aldott jo Uramnak, hogy annyi oromot szerez nekem Igejevel nap mint nap, racsodalkozhatok szepseges voltara, s foleg arra, hogy reszese lehetek irgalmanak s csodalatos kegyelmenek.

Áldom az Urat, a ki tanácsot adott nékem; még éjjel is oktatnak engem az én veséim. 
  8. Az Úrra néztem szüntelen; mert jobb kezem felől van, meg nem rendülök. 
  9. Azért örül az én szívem és örvendez az én lelkem; testem is biztosságban lakozik. 

3 megjegyzés:

  1. Jó munkát!tegnap én is ki mentem a veteményesembe szét nézni,és hát pár nap alatt a gaz komoly növekedést produkált,van mivel dolgozni...:)

    VálaszTörlés
  2. En is kvanok jo munkat es szep napot!
    Ugy latom, te is ugy vagy vele, ahogy telik az ido, mulnak az evek, mind jobban latom Isten josagat es nagysagat es, hogy milyen csodalatosan hordoz bennunket es tisztogat a probak alatt.
    Orulok, mikor latom,hogy irsz valahova, vagy latom, hogy jartal a facebokon.
    Aldjon az Ur ma is..Kiss B.I

    VálaszTörlés
  3. Koszonom Gyorgyi.Ugy van a gaz felno hamar.
    Igy van ez egfyeb gazzal is.

    Ilona koszonom, minden szavad batoritas szamomra.
    Ugy van , a nehezsegek kozepette(mi a korral jar)tudjuk ertekelni , hogy Isten hordoz karjain.
    Nagy kegyelem!

    VálaszTörlés