2011. április 28., csütörtök

AZ EGYETLEN DOLOG AMIT NEM SZERETEK

A hazaerkezesben, hosszabb tavollet utan,hogy nehezen zokkenek a rendes kerekvaganyba, abbol kifolyolag, hogy ilyenkor legalabb ket napig csak andalogni szeretnek, uzve kedvenc tenykedesem (olvasni,elmelkedni, csodalni a kornyezetem).Azonban ezt nem tehetem, mert annyira felgyul ilyenkor a surgos munka , hogy muszaly tenykedni.
Igaz , hogy mar nehanyat a hatam mogott tudok:eltettem az uborka, meg paszuly magot.Nyomtalanitottam  az agyasok kozti osvenyt,meg a nehany burjant ami merte felutni fejet kikapaltam.
De meg van nehany, ami zavarja kozerzetem, s remelem, hogy a mai nappal ezt is megoldom.
Maradt meg nehany szem krumpli amit ugyancsak szeretnek a foldbe dugni ,mert ott all jol neki hamar dugdossa a hajtasokat,a viragoskertemben is felutotte fejet parszem burjan, s mivel nem ott a helye mert nem vetettem, ki vele .Talan meg ma.


Nem masert de holnap tobb idom lesz egyebekkel foglalkozni.
Mert mint lathato utazasunk alatt ferjem szolgalt ki,meg itt a kis Priscilla, vele erkeztunk haza, s most ot viszem ovodaba.
Meg kint nagyon fuj a szel!

3 megjegyzés:

  1. Aranyos ez a kislany!
    Jo munkalkodast kivanok:)
    Szeretettel...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Iri! Ismerem ezt az erzest, hogy kellett vagy 2 nap migvissza zokkentunk.Most orulok, ha eltudok menni a gyulekezetbe.Most is egy unokam a korhazba van, a masik, meg ma ballag es nem tudok elmenni hozzajuk,de megertem, most nekem ez a munkam.....Latom azert hoztal egy kis munkat magaddal!!!!
    Az Ur aldjon meg! es szep napot neked!!!!
    Kiss B.Ilona

    VálaszTörlés