2011. január 16., vasárnap

UJEVRE EGY NAGYON FINOM TESZTAT KESZITETTEM

Ami nagyon hamar kedvence valt.Keresgeltem egy nagyon finom kulonlegesseg utan , s ITT ratalaltam a pottyos szeletre.Erdekes modon most kerestem utana hogy ti is lathassatok s mar nem talaltam ra.
Mivel amugy is teljesen megvaltoztattam a keszitesi modjat a magam kedve szerint ,hat lehet ez mar nem is szamit.
Eloszor is 6 tojasbol piskota lapot keszitettem amit ketfele vagtam.
Amikor a kekszalamit keszitem en a magam keksztesztajat hasznalom.Most is ezt tettem.
4 tojasbol,300 ml olajbol,300 gr cukorbol s 600 gr lisztbol egy se nem folyos se nem nyujthato tesztat keszitettem, amit besimitottam a tepsibe s megsutottem.
Ebbol az alaptesztabol keszitettem el a kekszszalamit amibol aztan 4 rudatformaltam.
A krem pedig a diplomata torta kremjebol maradt s ennek felet rasimitottam az egyik piskota lapra, erre helyeztem a 4 rudat majd ujbol krem s a masik lap.

Igy nezett ki .Meg a diplomata torta is amit ugyancsak elvaltoztattam, s a tojaskrem helyett a tejszinhabot turokremmel vegyitettem(amit viszont a joghurt leszuresebol nyertem)
Az az egyetlen szal gyertya csak annyit jelent hogy a lanyok gyertyat akartak fujni, mivel eppen hazaert anyukajuk a kis babaval.
A potyosben pedig csak egy rend rud latszik mert nem keszult kep az egeszben a tesztaval.
Ajanlom melegen mert igazan finom.
Ujbol a kepek ugy helyezkedtek el ahogy ok akartak s nem az iras szerint , de remelem ertheto.

2 megjegyzés:

  1. Érdekes ez a pöttyös süti és biztos vagyok benne, hogy nagyon finom lehet!!! És a torta is nagyon szép!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a tortád,ügyes vagy mint általában a nagyik:)

    VálaszTörlés