2010. október 28., csütörtök

A NAGY TURAKNAK VEGE EZENNEL

Mert kezdodik a vakacio.Mikor mar en is belejottem s kezdtem elvezni mert olyan ismerosse valtak a hazak, az utcak hogy mar nem is tunt olyan hosszunak az ut, vege.Egy het vakacio s ezzel vege az en kuldetesemnek is.Addig megjon Alexe is.(pedig o is nagyon lelkendezo telefonokat kuld onnan az angol foldrol)
Mostmar itthonra kell valami kellemes foglakozast talalni a lanyoknak (mert a fiu utanozza oket, annyi kulonbseggel hogy o kis autoit pelenkazza )
Ugye mondtam mar hogy az uton hogy rovidebb legyen bibliai  torteneteket meseltunk, ismetelgettunk, s ez nagyon jol bevalt az ut rovidebbnek tunesere.Nagyon elveztek a lanyok, s tobbekkozt Mirjam felemlegette a Kaleb nevet is,s ugy hirtelen atfutott agyamon mi is volt Kaleb kuldetese, s ereztem hogy itt mondanivalo van, s talan ezt kifejtem a masik blogomon.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Iri,nincs kétségem afelől hogy fogsz találni másik elfoglaltságot magadnak:)

    VálaszTörlés
  2. Ne aggódjál gyerekek mellet sosincsen unalom:P

    VálaszTörlés