2010. október 17., vasárnap

AZ OLDAL NEM TALALHATO

 Ugras a blog fo oldalara.
Ismerosen hangzik?Bizonyara tobbek szamara is.Egy- egy erdekes cim utan gyorsan kattintunk hogy olvassuk a cikket s ehelyett ezzel talaljuk magunkat szembe.Eleinte meg nehanyszor probalgattam gondolvan hogy a net nem mukodik, mig en is jartassa valtam a hianyzo oldalak ismereteben.
  A kivancsisag emberi termeszetunk velajaroja, s a nehany szobol amit eppen elolvastunk probaljuk az eltunes okat kitalalni, de ez mindig a magunk szempontjabol tortenik s nem az iro szemszogebol, ugyhogy lehet ugy van lehet nem.
Dehat nem is ez a fontos s nem is akarom ezt boncolgatni mert nehany gondolaterejenel tovabb nem is foglakoztat az ugy.
Viszont az egyszer biztos hogy nem eppen MINDEN jelenik meg itt a blogon.Vannak dolgok amik vita targyat kepeznek, vagy felreertesek halmazat szulne, s meg akkor is ha csupan oszinte, nyilt szivu emberekkel talakoztam itt a virtualis vilagban nem minden lehet nyilvanos.
S ez nyilvanvalo .Nem?
S meg csak errol sem ohajtottam irni.Hanem arrol hogy nekem is van nagyon sok" eltunt bejegyzesem".A feledes tengerebe tunik.A nap folyaman, neha ejszaka is elgondolok egy- egy jo godolatot amit kifejlesztve kozerdekuve valhatna, de mikor odajutok hogy idom van leulni irni, hupsz ez a link mar nem mukodik.
S akkor gyorsan vegig szaladok a szorgalmas blogtarsak bejegyzesein az ido eltelik (nagyon gyorsan) s jon a lefekves.Pedig nem is fekszem koran( s meg igy is nagyon hosszu neha az ejszaka)

   Igy aztan ritkulnak a bejegyzesek.Pedig szeretek bejegyzeseket irni! S kovetni a megjegyzesek megjeleneset.Izgalommal.Mert szomra ez egy szinte valo talalkozas olvasoimmal.
Ugye a tegnap is szomszedoltam valahol s olyan kellemes szovaltasban volt reszunk.Ugye ez is lehetseges hogy vegezzuk dolgunkat s kozben nehany szoban felvidulunk, erezzuk a szeretet, torodest , egymas szelleme megerint, egyszoval jolesik.
   Hat valahogy egybeszotte a szvakat s lam kesz a bejegyzes.Remelem:
                                         AZ OLDAL MEGTALALHATO

                                





Kep innen

2 megjegyzés:

  1. Bocsanat , ujbol siettem s elnyeltem nehany betut.Remelem ertheto igy is.Mar nincs ido javitasra.

    VálaszTörlés
  2. Abszolúte igen:)
    További jó bejegyzéseket.Hasonló cipőben járunk:)

    VálaszTörlés