2010. szeptember 23., csütörtök

CU MULTA DRAGOSTE TE SALUT


Pe blogul meu Elena.Pentru mine este o cinste sa te pot numara printre cititorii mei(deci nu stiu cum ma intelegi) Si deasemenea ma bucur ca te pot citi!
Te salut cu cuvintele apostolului Petru :Harul şi pacea să vă fie înmulţite prin cunoaşterea lui Dumnezeu şi a Domnului nostru Isus Hristos
Si cu un buchet de flori
Doresc sa te simti bine la mine!

Sok szeretettel koszontelek blogomon Elena.Szamomra nagy megtiszteltetes hogy olvasoim korebe sorolhatlak(habar nem tudom mikent ertesz) S ugyanakkor orvendek hogy olvashatlak.
Koszontelek Peter apostol szavaival:Kegyelem és békesség adassék néktek bőségesen az Istennek és Jézusnak a mi Urunknak megismerésében
Es egy csokor viraggal!
Erezd jol magad nalam!

2 megjegyzés:

  1. Olyan kedves hogy megteszed ezeket a kitérőket!

    VálaszTörlés
  2. Nu am cuvinte sa spun bucuria mea la citirea acestor cuvinte draga mea Iri.Am presimtit ca vom fi prietene prin dragostea Domnului nostru Isus .!
    Frumoasa surpriza mi-ai facut draga mea!
    Fii binecuvantata cu toara casa ta! Te voi citi cu mare drag! Te pup, Elena!

    VálaszTörlés