2010. augusztus 11., szerda

MINDEN TULZAS NELKUL MONDHATOM:ELERZEKENYULTEM


Veronika, kissebbik menyem.







A legkisebb unoka s egyben a legszorgosabb.




Mikor a sok kedves megjegyzest elolvastam.Elso gondolatom az volt:nem erdemlem.De azutan arra gondoltam :illetlenseg lenne megkerdojeleznem mindannyiotok velemenyet.Tudom hogy mindenki azt irta amit eppen erzett.S lattam bejegyzeseitekben hogy nem szepitgetitek a dolgokat.Mindenik jol esett de egy kulonoskeppen:Kedves mindenki Iri-je Koszonom Abigel.Felveszem ezt a cimet s azon igyekszem hogy eleget tegyek e kuldetesnek.Meg egy olyant is irtal hogy rolam mintaztak a nagymamak kepet.Ezt egy kicsit ketsegbe vonom, mert meg akkor is ha nagyobbik unokam 12 eves meg mindig tanulgatom ezt a hivatast s nem vagyok teljesen elegedett magammal(nem szerenykedem) Mindig ugy erzem hogy joval szinvonalasabb peldaval kene elol jarjak s unokaimmal foglalkozzam.
Amugy is koszonom mindannyiotoknak a sok szep jo kivansagot.Ereztem melegsegetek mindenikbol:Kriszta,Marta ,Emese,Hilda,Gyorgyi,Andrea, Dalma.Elisa,Magdi(hianyoltalak mikor szuneteltel),Aniko ,Olga, Noemi.
Mind kedves , biztato, batorito szavak.Nem mintha ezt vadasznam, de jolesik.
Kellemesen telt a tegnapi napom az Ur szeppe tette szamomra azaltal , hogy mindket fiam itt volt csaladjaval s egyutt orvendhettunk az Ur aldasanak.
Matol mar mi vagyunk a negy unokaval, most eppen egy rovid szunetem van, mert elvitte oket nagytata az erdore.Kozel van.Az egeszben az az erdekes hogy a harom eves kis Priszcsilla semmikepp sem akart elmaradni a csapattol.
Reggel meg az egeszen besegitettek a kerttben s utana elindult a kis csapat , vizzel s kajaval fel csomagolva, majd utana fagyilakoma lesz.Eh! Nehany kep a tegnapi naprol.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Iri,
    igazán nem kell szerénykedjél:)
    És tudod,-a jó pap is holtig tanul!

    VálaszTörlés
  2. En hiszem azt hogy mindenki szivbol kivant nakad minden jot,mert anelkul hogy talalkoztunk volna meg szemelyesen veled,irasaidbol is sugarzik a Krisztusi szeretett.

    VálaszTörlés