2010. július 4., vasárnap

TUDJATOK HOGY IS VAGYOK EN EZZEL?

Hogy most mar mirol is lehet beszelni s mirol nem?! Mert ugyebar mindennapjainkban sok minden tortenhet, kellemes meg kellemetlen dolgok.A kellemesrol olyan jo elbeszelgetni, mert jo benyomast teszel ezzel a kornyezetedre, viszont a kellemetlen az mar mas.Az ugy bevesodik az emlekezetbe, hogy egy olyan velemeny formalodik majd rolad , hogy hat ez mindent soteten lat, meg aztan nehogy velemennyel jojj valakirol mert az meg rosszabb.Szoval eddig mit is ertettetek meg.Talan semmit, viszont en ertem mert tudom mirol is beszelek, mert alapja van annak amit irtam. Csak eppen meg nem latszik.
Mert ha lathatova tennem az ugy nezne ki hogy valakirol valamit terjesztek, hogy mit? Szobeszedet.S ez nem helyes.pedig Pal is annyiszor kerek perec megmondta velemenyet.Nem kerulgette,megha pontosan nem is irta korul a problemat hogy ugy velemenyt alkossunk mi is , tudjuk milyen sertest emlithetunk meg s milyent nem.Ugyhogy megakkor is ha mindennapjaink embertarsainkkal valo kapcsolatainkban rovidzarlat all is be,tanacstalanok vagyunk szoljunk rola vagy sem.Mi a helyes s mi a helytelen.Szolni vagy nem szolni.Ebben az esetben , leirni vagy sem.
Hat ha azt akarod hogy mindenki super velemennyel legyen rolad hallgasd el mintha semmi sem tortent volna, terj napirendre felette s kesz.Viszont ha bator vagy s megkockasztatod hogy ferden nezzenek hat ..hajra.
Ki az a tokeletes aki nemcsak ugy tesz mintha semmi sem tortent volna hanem ugy is erez, mert utovegul ez szamit ha nem akarsz a kepmutatas hibajaba esni.
Azert nem lehet hogy egy ilyen szep napsuteses vasarnap delelott villamcsapas erjen a szomszedbol?Es miert mert kiscsirkeket tartasz s azok mereszeltek a szomszed udvaraba latogatni s tortenetesen olyan szomszedasszonyod van ki 4-5 eve nem is koszon neked abbol az okbol hogy hivo vagy.Dehat honnan tudjak ezt a szerencsetlen kiscsirkek?
Meg csak nem is erdekelte oket hogy milyen serto szoaradatot inditottak el gazdajuk fejere a szobanforgo szomszedno szajabol, hanem zavartalanul csipegettek a fuvet, mit sem sejtve hogy eppen a halal var rajuk.Nem, ok az oktalan allatok ezzel nem torodtek.Annal inkabb a ket alany , egyik kiontotte minden gyuleletet szavakba foglalva, a masik pedig probalta kifogni, anelkul hogy szive bekesseget elveszitse mert ugye ilyen kritikus helyzetben merodik le az ember ereje.:
0. Ha lágyan viselted magadat a nyomorúságnak idején: szűk a te erőd Peldabeszedek 24:10
Na s lemerodott.Ugy felzavarodott a kedelye mint a korullottunk dulo viharok(neha)
De hol csendesedik el a Lelek?Annal aki azt a legjobban ismeri.Odaszaladtam en is(mert ugye rolam lenne szo) s kerve kertem az Urat hadd tavolitsa el szivembol a bosszuallas vagyat , s tanitson szeretni ellensegem.Mert errol volt szo ugye mikor artatlanul szenvedsz , csakis ellenseg van, meg jo lenne a bosszuallas is.De az Ur huseges s azt mondta:Ulj vesszteg mert en harcolok erted"
Eddig minden jo mert bekesseg ontott el, de most mar arra is szuksegem volt hogy megtudjam bocsatani a sulyos serto szavakat.S kertem Uramat.S mivel az Ur latta nyomorusagom s mivel O artatlan szenvedett sokkal sulyosabb dolgokat,ezt eszembe is jutatta, meg azt is hogy a ram varo gyonyoruseg a menyben megeri hogy mindezt elszenvedjem, s mar most izelitot adott belole, olyan Igeket teve elombe mely szivemet
meggyonyorkodtette.Csodalatos volt olvasnom a Zsidok konyvet mintha eloszor olvasnam,s oromom szazszorta nagyobb volt mint elotte valo szomorusagom.
Most aztan figyeljetek ide:
A ki az ő dicsőségének visszatükröződése, és az ő valóságának képmása
Hat van ennel szebb!!!
Vagy ez:
. Ámde a Fiúról így: A te királyi széked óh Isten örökkön örökké. Igazságnak pálczája a te országodnak pálczája.
9. Szeretted az igazságot és gyűlölted a hamisságot: annakokáért felkent téged az Isten, a te Istened, örömnek olajával a te társaid felet
t

Meg ez is:
A mely akarattal szenteltettünk meg egyszer s mindenkorra, a Jézus Krisztus testének megáldozása által.

Mivelhogy azért atyámfiai bizodalmunk van a szentélybe való bemenetelre a Jézus vére által,
20. Azon az úton, a melyet ő szentelt nékünk új és élő út gyanánt, a kárpit, azaz az ő teste által,
21. És lévén nagy papunk az Isten háza felett:
22. Járuljunk hozzá igaz szívvel, hitnek teljességével, mint a kiknek szívök tiszta a gonosz lelkiismerettől,
Ez az!!!

Lehet ilyen gyonyorusegek mellett az ember meg szomoru , haragos lelkuletu ? Semmikeppen se, sot sajnalom szomszedasszonyom hogy neki nincs resze ilyen gyonyorusegben , oromben, s gyulolettel van tele szive csak azert mert eppen egy hivo szomszedja van.
Imadkozom erte. S imadkoztam csirkeimert is:Uram hozd haza a kis oktalanokat.S haza tertek.Csak egy rekedt oda s elfogta egy nagy eso, de mire vegre o is megjott nem volt vizes.
Alleluja!
A kovetkeztetes a tietek.
Szep almokat!Most ejjel egy ora, de nem irom be a listaba, hogy ebbenaz oraban fogok bejegyzeseket irni.Csak ha tortenetesen elfog az ihlet mint most is.

6 megjegyzés:

  1. Kivancsian olvastam, s mar az elejen gondoltam, hogy jo vege lesz a reszedrol, amint mar megismertelek irasaidbol. Mert a Lelek gyumolcse: szeretet, orom, bekesseg, beketures,...Hala, hogy Isten gyozelmet adott neked. Az Ur konyoruljon szomszed asszonyodon. Kivanok jo hetet Isten aldasaval.
    A nalam hagyott komentedre: ha nekem volt felteve a kerdes, igen haza utazok egy par hetre:) a bejegyzesben ez elott 4 evi felidezes volt. Ha Piroskatol kerdezted, mert ugy is lehetett erteni, ok is utaznak, ok viszont ide:)

    VálaszTörlés
  2. Nagy erdeklodessel olvastam a beszamolot es orulok hogy megirtad mert igen az ilyen helyzetek altal is tanit az Ur.Mar annyira megismertelek hogy tudtam elore hogy jo kimenetele lesz a dolgoknak reszedrol.Az Ur aldja meg tovabbra is eletedet, a szomszed asszonyodon meg konyoruljon meg es adjon megterest az eleteben.Nekem nagyon hianyoztak a bejegyzeseid mert mindeg nagy erdeklodessel olvasom es sok oromom van benne.

    VálaszTörlés
  3. KOszonom hogy leirta ezeket es orulok a gyozelemnek amit az Urban tapasztalt.

    VálaszTörlés
  4. Koszonom megjegyzeseiteket, s orvendek hogy elerte celjat, mert elsosorban Uramrol kivantam bizonysagot tenni s masodszor tudtam hogy imat fogtok az eg fele kuldeni szomszedasszonyomert!

    VálaszTörlés
  5. Az Úré a dicsőség,Ő velünk van és megadja a kimenekedést a szorongattatásból.A csirkéknek meg ajánlom hogy megszolgálják gazdájukat:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm,Iri,hogy ezt leírtad.Most én is valami hasonlóban voltam,hogy merjek e szólni,vagy ne.Istentől kérve a tanácsot és bátorságot,megtettem...hát nem nyert a vélemény,de az én lelkem annál inkább.Mert nem nyom,nem terhel.És hála Istennek érte,hogy meg mertem tenni,mert máskor napokig,sőt hetekig is tudtam hordozni,és hálás vagyok az Úrnak,hogy formál.És igen van nekünk Jézusunk,akihez odafuthatunk,ha bántanak...

    VálaszTörlés